• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • LitenBlomma

Då har jag satt den rätt. Hade en CAM i 4 år och det där regnskyddet var lika trögt. Kan nog räkna på mina fingrar hur många gånger jag använde det.

• Infiniity

Vet någon om man kan använda en annan ståbräda än bugaboos egna? Helst en med stol :)

• Benyamins mamita

Hej!
    Köpte vår Buffel för 1 månad sen, storasyster åker fram tills bebis är här.
    Har dock fått problem redan..! :( höger bakhjul sitter snett

• Benyamins mamita

Nu kom inte hela inlägget med.

Höger bakhjul sitter snett o gör så att vagnen drar åt vänster, fler som upplevt detta?

• Fröken Ö

Hur tycker ni att Buffalon fungerar och köra i stan och i affärer? Jag var och provkörde en Buffalo i veckan och tyckte den var lite trög att köra. Expediten försäkrade mig om att det är helt annat att köra den utomhus, men man fick inte provköra vagnarna utomhus. Därför blir jag lite funderasam=)

Är den skön att köra på grusvägar och i skogen? Någon som kan jämföra med exempelvis Donekyn? 

• Doa

Fröken Ö: Buffalon är smidig i all terräng. Hade en Donkey innan och den var lite mer lättsvängd i ex butiker. Lite snabbare om man kan utrycka sig så. Är dock väldigt nöjd med buffeln.

• limerick

Funderar starkt på en Buffalo när det nu börjar närma sig beställning.

Den kommer isf beställas från Holland eftersom det prismässigt verkar betydligt bättre (även om euron stärkts lite sista månaderna och står i 8.71 idag mot SEK).

Det har ju tipsats om 2-3 holländska sidor i tråden, jag ska kontakta dom och höra mig för men jag har några frågor inför det.

1. Gör man själva beställningen sen via mailväxling?

2. Hur är prutmånen? Kan man räkna med 10% mot listpriserna (dvs de priser som står på hemsidan).

3. Hur mkt bör frakten landa på?

4. Bakad frakten ofta in i totalpriset?

• Tant Groda

Ikväll invigs vår Buffalo. Idag får antagligen åka hem från bb med vår lilla tjej.

• Lycka 1

Vart har ni köpt era vagnar?
    I Sverige eller utomlands?

Hur mycket tjänar på att beställa från Holland tex? Och hur meckigt är det när man är helt värdelös på engelska?
    Och hur bökigt blir det med reklamationer?

Känns som att det skulle vara lättare att köpa i Sverige.

Kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra. Har redan köpt en Emmaljunga duo s och beställt en Emmaljunga viking.
    Men kan ändå inte sluta tänka på en Buffalo också          

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !