• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Lycka 1
    Bullen80 skrev 2013-07-14 09:21:00 följande:
    Hej!
    Ska snart beställa vagn och behöver er hjälp! Köpte ni till parasoll till era vagnar? Funderar på att köpa en breezy canopy o tänker att det då kanske blir överflödigt med parasoll. Hur har ni gjort?

Om jag ska beställa så kommer jag också köpa en breezy canopy men inget parasoll.
    Tror nog den stora sufletter räcker gott och väl.

Vart ska du beställa?   
  • Kramardig

Hej! Har varit sugen på Buffalon länge nu men nu har det kommit nå test där buffalon inte är godkänd. Någon som läst mer om det?

• LitenBlomma

Testet visade nåt i stil med att det gick att rycka sönder säkerhetsspärren i handtaget för ihopfällning. Men det stod att den extra spärren gick in som säkerhet så den fälldes aldrig ihop.

• LitenBlomma

På kvällen när solen står lågt kan den lysa in under solsufletten men då slänger jag bara över en filt.

• Bullen80

Tack för svar! Då struntar jag nog i parasoll.

Lycka 1: Jag ska beställa från Holland. Har fått offert från två olika och de skiljer sig lite i pris men mest på frakten. Lutar åt att det därför blir Babyhuys. Den lite dyrare va Babyplus.

• Lycka 1
    Bullen80 skrev 2013-07-14 11:35:46 följande:
    Tack för svar! Då struntar jag nog i parasoll.

Lycka 1: Jag ska beställa från Holland. Har fått offert från två olika och de skiljer sig lite i pris men mest på frakten. Lutar åt att det därför blir Babyhuys. Den lite dyrare va Babyplus.

ok vad har du fått för pris och vad ingår då?
    Jag har precis mailat till babyplus 
  • Bullen80

Lycka 1: Jag bad om pris på Cam 3 med vinterhjul, transportväska, breezy canopy, parasoll, myggnät. Med frakt är bästa pris ca 1050 euro och den andra offerten låg på 1155 euro. Ska ta bort myggnät o parasoll och har inte bestämt om det blir Buffalo eller cam. Tror det blev ca 15% rabatt på båda men att frakten var dyrare på det andra stället.

• moto

varför har de inte sina priser utsatta på hemsidan? Konstigt!?

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !