Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • SweetJune
    limerick skrev 2013-08-15 13:01:38 följande:
    Fått pris från babyplus.nl för en Buffalo inkl frakt 919euro.
    Dvs ca 8000 kr.

Kan man få bättre tro?
    oj det låter jättebra. Måste man köpa till något?
  • limerick
    SweetJune skrev 2013-08-15 14:08:21 följande:
    oj det låter jättebra. Måste man köpa till något?
    Följande ingår:

"Included in the Bugaboo Buffalo is: the main frame, two rear wheels, two front wheels, one carry cot/seat frame, carry cot fabric, seat fabric, tailored fabric, luggage basket underneath and rain cover."

Jag antar att det är samma som man får om man köper en ny på tex babyproffsen för 11000kr eller vad det kostar.

Någon kanske kan bekräfta?
  • SweetJune

Var och kikade på vagnen idag och den kändes jättebra! gillade den väldigt mycket. Svårt att välja färg däremot.

• Lemondrop

Hejsan!

Jag har efter många om och men äntligen bestämt mig för en liten Buffel :) Valde mellan den och en Emmaljunga Duo S. 
    Jag har tänkt beställa från Moeders Mooiste och haft mail kontakt med dem i ett par dagar nu. Fått fakturan mailad till mig, men förstår inte hur jag ska betala den. 
    Någon som kan hjälpa till? :) 

• limerick
    Lemondrop skrev 2013-08-19 07:46:19 följande:

Hejsan!

Jag har efter många om och men äntligen bestämt mig för en liten Buffel :) Valde mellan den och en Emmaljunga Duo S. 
    Jag har tänkt beställa från Moeders Mooiste och haft mail kontakt med dem i ett par dagar nu. Fått fakturan mailad till mig, men förstår inte hur jag ska betala den. 
    Någon som kan hjälpa till? :) 

Spännande!

Jag tror du blir nöjd med Buffalo =)

Har inte beställt än så jag har inte sett ngn faktura.

Men står det inte hur den ska betalas?

Kontonr för överföring?

Men jag är nyfiken på vilka priser du få betala för vagnen, frakt och ev tillbehör?
  • Lemondrop
    limerick skrev 2013-08-19 09:29:24 följande:
    Spännande!
    Jag tror du blir nöjd med Buffalo =)

Har inte beställt än så jag har inte sett ngn faktura.
    Men står det inte hur den ska betalas?
    Kontonr för överföring?

Men jag är nyfiken på vilka priser du få betala för vagnen, frakt och ev tillbehör?
    Jag fick någon liten instruktion. Får vänta till sambon kommer hem så får han hjälpa mig. Känns lite läskigt att betala innan man fått varorna. Har läst att det är en säker sida och ingen som har något att klaga på gällande betalningen.
    Jag ska betala 1390 och då beställde jag även babyskydd, bas, adapter till vagnen och skötväska.  
  • tvetalan

Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)

• moto
    tvetalan skrev 2013-08-19 13:28:18 följande:
    Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)
    en kompis beställde och det tog ca 1 v så jag som har bf i slutet av dec känner att det blir lite tidigt än så länge Glad även om jag såklart vill!

• tvetalan
    moto skrev 2013-08-19 18:18:24 följande:
    en kompis beställde och det tog ca 1 v så jag som har bf i slutet av dec känner att det blir lite tidigt än så länge även om jag såklart vill!

Så snabbt alltså?! Grymt! Då kanske jag ska vänta ett bra tag till... BF i början på mars ;) kanske beställer i januari, februari då. LÄNGTAR!
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !