• Arwen77

Hyperemesis

Litenskit: Ok, skönt att du kunnat äta vanlig mat iaf! Vilken v är du i nu?

• Arwen77

Håller tummarna för att du blir bättre fr.o.m. nu hur var det, är det första barnet?

• Arwen77

Newbie: förstår känslan av fängelse. Det är döden i grytan att ligga inne å glo våren är ju här nu och man vill va ute o njuta av den! Om en månad är jag i v 20, då ska jag fan må bättre!!!!

• Arwen77

Ååååh, måste fråga alla er: HUR gör ni med städningen?!! Min man är inte pigg på att städa !Mår sååå dåligt av att ha det så här!! Hjälper inte tjata, funkar INTE! Hur gör ni?

• Arwen77

Skönt!! Själv får jag tjata för allt! Tycker inte om det. Men jag avskyr oordning och smuts, grus och skit på golvet.

• Arwen77

Haha nä, jag borde skita i det där, jag vet! Kan inte hjälpa det bara, mår sämre när det är skitit:-/

• Arwen77

Skönt att du mår bättre! Vilket landsting tillhör du? Fick du bra vård? Det är superviktigt att sköta magen! Jag har movicol för det, går inte utan .

• Arwen77

Stina: skönt att du är nöjd med vården! Jag är nöjd med den sista läkaren jag träffade som var kunnig , påläst och seriös. Jag bytte sjukhus och det var det bästa jag gjort hittills! Kommer byta bm också, till ett helt annat ställe som samarbetar med det sjukhuset jag var till senast. Hoppas på att det blir bättre där. Jag har sån hemsk magvärk som sitter mitt i magsäcken typ. Haft det länge o blir bara värre Jag berättade det för denna läkare och hon ordinerade mer omeprazol till mig och sen skulle vi höras på måndag. Om det inte blivit bättre ska jag få göra en gastroscopi (bäääävar för den!!!) hon trodde det möjligen kunde röra sig om ett magsår hoppas det inte är det!

Najsen: hoppas det blir bättre med denna grav! Gick det över för dig sist i v 20?

Svar på tråden Hyperemesis