Hyperemesis
Häääärligt med lite peppning!!
Häääärligt med lite peppning!!
Dompan: kommer det bli kejsarsnitt denna gång?
Jag fick en stor bristning oxå och har i efterhand blivit plastikopererad och den gynekologen som gjorde operationen avrådde starkt från en till vaginal fl. Jag vet inte...känner mig som du, rädd för kejsarsnitt oxå. Rädslan är min städiga trogna följeslagare. Ska få prata med Aurora bm så småningom.
I mitt landsting behöver man inte ens ha ketoner för att bli inlagd om man vill det. Åk till akuten och säg att du inte orkar mer och vill bli inlagd igen!
Dompan: känner som du gällande förlossningen. Vill gärna försöka men VET att jag kommer ångra mig bittert om jag spricker ännu mer denna gång, vilket tyvärr är risken
Jag undrar, vet Era familjer om er situation? Syskon, föräldrar osv? Vad säger dom? Får ni något stöd av dem?
Mina föräldrar o min man är mitt stöd, o den här tråden såklart! Mina två bröder m respektive bryr sig inte alls.
Hur är läget med er idag?
Ok, bra att du får i dig!! Hur är det med vikten? Jag står still på samma som innan grav än så länge. Inte gått upp nåt:-/ förra grav hade jag gått upp 4kg samma v som nu. Var hos bm idag o vägde mig, mitt hb ligger på 128 nu, så snart dax för extra järntabletter som man blir stenhård i magen av
har du kollat hbvärdet?
Jo så kan det nog bli. Var så för mig oxå. När har du nästa besök? Känns det som du klarar dig hemma lite till eller behöver du åka in tror du?