• Arwen77

Hyperemesis

Jag känner samma sak! Detta är min andra och jag går inte igenom detta igen! Känner oxå lite oro inför RUL. Men samtidigt ska det bli spännande! Vi ska ta reda på könet oxå men vi får alla hoppas att allt ser bra ut med våra bebisar!! Hur mår ni idag? Kommer ni ur sängen? Min lilla busare är sjuk idag med hög feber och kräktes ner sig inatt fyyyy ingen hejd på eländet

• Arwen77

Jag mår väl helt ok. Ätit frukost, kräm o smörgås. Vågar nog hoppas att det är på bättringsvägen helt klart! Blivit mkt bättre. Sover bättre oxå hoppas dagen blir bättre idag för dig Stina!! Tänker på dig! Kram

• Arwen77

Härligt Dompan!! Håller tummarna för dig!!!
    Jag mår ok idag, men ansträngde mig lite för mkt igår o fick enorma sammandragningar men det har släppt idag. Har man en bra dag har jag svårt för att begränsa mig tyvärr. Känns så skönt att ha en bra dag med lite energi, då tar jag tag o städar så mkt jag kan. Mycket är väldigt eftersatt här hemma. Ska ta det lugnare idag. Lilleman är bättre idag som tur är. Fortfarande feber men är igång o leker iaf

• Arwen77

Välkommen hit Bianca! Jag är i v 17 nu, vilken v är du i? Får du nåt stöd av din bm?

• Arwen77

Skitjobbigt ikväll, bara gråter o gråter. Kan inte sluta!! känns som om det är oöverstigligt. Övermäktigt. Känner mig genomledsen. Så ensam. Så rädd.

• Arwen77

Ja det är tärande, men det man vet är ju ATT det går över. Bara inte NÄR!! Och det är ju det som är det jävligaste

• Arwen77

Har varit oerhört trött idag och haft kramp i magen. Gråtit mkt och känt mig väldigt skör liksom....tycker oxå bäst om soffan!

Svar på tråden Hyperemesis