• Arwen77

Hyperemesis

Har du gjort något ul? Förmodligen är det ju ingen fara med bebisen, värre med dig såklart. Hoppas verkligen det vänder för dig snart!! Jag börjar gå upp i vikt nu iaf. fått tillbaka aptiten
    Jag har en bra dag idag, så det känns bra. Kan vara uppe mycket mer nu för varje dag. Känns som att det går åt rätt håll en fruktansvärt trotsig 16 månaders här hemma bara som röjer runt tar dock på krafterna. Igår skulle han inte ha nåt mat alls,suck!

• Arwen77

Åh nej, va jobbigt för dig Dompan!! Håller tummarna att det ska bli bättre imorgon! Har du kunnat vara uppe något? Hur är det med vikten o så?
    Är rädd att jag gjort för mkt idag nu för att jag mådde bättre idag . Känner mig väldigt trött nu, zzzzzz....har fått myrkrypningar i benen på kvällarna, supersvårt att somna då:-/

• Arwen77

Omelett med sparrisstuvning brukar funka bra för mig. Du kan ju bara salta lite lätt o äta den ljummen. Sparrissoppa funkar oxå.

• Arwen77

Jag kan själv inte dricka te alls i någon form tyvärr. Jag som ÄLSKAR te!!:-/
    Jag mår helt ok idag, ska försöka ha en liten utflykt/picknick ute på gräsmattan med lilla sonen o mannen. Längtat efter det läääänge!
    Hur länge till är ni sjukskrivna?

• Arwen77

Kämpa på tappra kvinnor! Fick nyss en puss av min son och då orkar jag lite till

Svar på tråden Hyperemesis