• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Ja nu känns allt bra. Får äta medicin för febern och att fostervattnet var grumligt med bajs.plus för såret

• TeddyGirl82

Ja nu känns allt bra. Får äta medicin för febern och att fostervattnet var grumligt med bajs.plus för såret

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-19 11:39:07 följande:

GRATTIS Vad härligt att allt gick bra, åhh se till att njuta nu bara. Visst är känslan överväldigande. ..kär fast på ett helt annat sätt. Bästa känslan som finns
  • Dannii B

Skönt att höra att vi är några kvar. 4 dagar till Bf, har ställt in mig på att gå över tiden. Har inga direkta känningar och den bökar runt som om den har all världens plats där inne. Färdknäpp, hallonbladste, städat till förbannelse, bonat golven, shoppat i Ullared, varit i High Chaparral allt är avverkat inget funkar. Kanske ska stor handla i högklackat.. Eller...den kommer när den är redo. ..för den har man ju aldrig hört och nöjt sig med

• September2009

Stort grattis till flickan!! Du hade det tufft du men snabbt är smärtorna bortglömda när man har sin bebis hos sig!

Är så sjukt trött just nu, tur man stannade på bb en natt extra för hemma hade jag varit ett vrak. Har väl sovit sammanlagt 11 timmar de senaste tre dygnen. Vaknade ca kl 8 i onsdags morse och hade svårt att somna på kvällen så det blev väl 30 min sömn innan jag blev väckt och sen satte det ju igång och sju timmar senare var lillknodden ute. Eftersom han är så liten behöver han äta mycket, har ammat mer än jag har sovit de här två dygnen. Sovit 3,5 timmar i natt och nu flyttade jag över honom till min famn efter att han legat å gnytt en stund, trodde det var mat han ville ha men han somnade direkt i min famn och nu kan inte jag somna istället. Sicket lyxproblem va ;) Maken bestämde vi fick sova hemma så andra sonen inte skulle bli så ledsen. Han hade nog gladeligen tagit över så hade jag fått en timme till att sova.

Vet att det finns andra som brottas med värre problem, i rummet bredvid har de haft en tuff natt minst sagt, bebisen har skrikit konstant tror jag, blir så ledsen för deras skull ;(

• TeddyGirl82

Ja jag kommer minnas min förlossning i alla fall. Ska skriva om den längre fram. Har en väldigt fysisk kontakts tjej som bara vill vara nöra. Hon har sovit i min famn hela natten. Tyckte nog d var lite läskigt nör d blev mörkt. Och vill ligga vid brösten nu sen hon vakna typ. Och bara snutta. Men d får hon göra så d kommer igång mer ordrntligt

• SusannneL

Teddy: Är du på östra eller mölndal? :)
    Hur var vården i och med allt tjöt om för lite personal o så nu? :0

• TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-07-20 10:04:49 följande:
    Teddy: Är du på östra eller mölndal? :) Hur var vården i och med allt tjöt om för lite personal o så nu? :0

Är på östra. Har inte märkt nåt med personalen. Tycker dom har tid för alla
  • TeddyGirl82
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-20 11:31:32 följande:
    Vad skönt att hon nu är ute, Teddy! Även om det var en omtumlande förlossning. Mådde hon bra när hon kom ut?

Ja hon mådde bra. Bara svalt mycket fostervatten.
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013