Stort grattis till flickan!! Du hade det tufft du men snabbt är smärtorna bortglömda när man har sin bebis hos sig!
Är så sjukt trött just nu, tur man stannade på bb en natt extra för hemma hade jag varit ett vrak. Har väl sovit sammanlagt 11 timmar de senaste tre dygnen. Vaknade ca kl 8 i onsdags morse och hade svårt att somna på kvällen så det blev väl 30 min sömn innan jag blev väckt och sen satte det ju igång och sju timmar senare var lillknodden ute. Eftersom han är så liten behöver han äta mycket, har ammat mer än jag har sovit de här två dygnen. Sovit 3,5 timmar i natt och nu flyttade jag över honom till min famn efter att han legat å gnytt en stund, trodde det var mat han ville ha men han somnade direkt i min famn och nu kan inte jag somna istället. Sicket lyxproblem va ;) Maken bestämde vi fick sova hemma så andra sonen inte skulle bli så ledsen. Han hade nog gladeligen tagit över så hade jag fått en timme till att sova.
Vet att det finns andra som brottas med värre problem, i rummet bredvid har de haft en tuff natt minst sagt, bebisen har skrikit konstant tror jag, blir så ledsen för deras skull ;(