• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Vilgot o Lillpyret

Nu rullar det in bebisar! Härligt! Stort grattis, September2009! Hoppas att allt går bra för dig, TeddyGirl82! Din bebis har säkert kommit ut nu med tanke på tryckandet neråt som du tidigare beskrev.

• MissKaos

Hoppas det hittar in fler. Jag har ju bf i december!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82

Nu e vår lilla tjej ute. Hon kom 3,30 inatt. Kämpig förlossning mee feber infektion. Slutade med akut kejsarsnitt. Hon väger 3400och 52 lång. Så söt

• MissKaos

Oj! Jobbigt. MEN härligt att du har din lilla nu. Grattis!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82

Ja hon e så söt. Och d var aå skönt när man hörde hennes skrik. Hon e så söt! Har ont me d e så värt.d.

• SusannneL
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-19 08:46:58 följande:
    Ja hon e så söt. Och d var aå skönt när man hörde hennes skrik. Hon e så söt! Har ont me d e så värt.d.
    Underbart! 
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013