• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • LillaLoppanT
    Dannii B skrev 2013-10-24 09:51:27 följande:
    Jag var inte med på senaste träffen men jag hänger gärna på den här gången. Mölnlycke var det va?? Nära och bra..

Ännu närmare nu då September2009 bor i Balltorp.
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-10-24 10:39:32 följande:
    För min del passar både i morgon och på tisdag. Dock behöver jag veta idag vilken dag det blir, ifall jag behöver ha Vilgot hemma från förskolan i morgon.

Hoppad du ser detta i tid. Träffen blir alltså imorgon
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Fuck, skit. Går ju inte att citera från mobilen. Tänkte bara upprepa vad September2009 redan sagt egentligen. Träff imorgon i Balltorp. YAY!

• Dannii B
    LillaLoppanT skrev 2013-10-24 13:42:10 följande:
    Fuck, skit. Går ju inte att citera från mobilen. Tänkte bara upprepa vad September2009 redan sagt egentligen. Träff imorgon i Balltorp. YAY!

Imorgon kan jag inte. Min dotter fyller år idag ska ha kalas på lördag. Fredag= städ och inhandla scheisse. Får hänga på nästa gång. Ni får ha det så trevligt den här gången med..
  • September2009

Synd ni som inte kan, födelsedagskalas kan jag förstå gör att du är rätt busy, rätt svårt att sitta och slappa dan innan sånt! Vilgot o Lillpyret, du har min adress va?

҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • Vilgot o Lillpyret
    September2009 skrev 2013-10-24 19:32:36 följande:
    Synd ni som inte kan, födelsedagskalas kan jag förstå gör att du är rätt busy, rätt svårt att sitta och slappa dan innan sånt! Vilgot o Lillpyret, du har min adress va?
    ҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉

Japp, det har jag. :)
  • FridaE

Har alla här inne redan fått sina små? Jag väntar fortfarande (BF på lördag). Men skulle gärna vara med på träff! Det är såååå långtråkigt att gå hemma och vänta på att liten ska komma ut...

• LillaLoppanT
    FridaE skrev 2013-10-24 22:58:31 följande:
    Har alla här inne redan fått sina små? Jag väntar fortfarande (BF på lördag). Men skulle gärna vara med på träff! Det är såååå långtråkigt att gå hemma och vänta på att liten ska komma ut...

Välkommen hit! Det är en del som fortfarande är gravida. Men dom flesta av oss har redan fått. Du är såklart välkommen! Vill du hänga med på träffen imorgon?
  • LillaLoppanT
    FridaE skrev 2013-10-24 22:58:31 följande:

Spännande förresten, med BF så snart. Är det ditt första barn?
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013