EwMa skrev 2013-06-18 05:56:56 följande:
Jösses, förstår det är frustrerande och åka fram och tillbaka hela tiden. Man blir ju inte direkt lugnare heller...och sen att personalen är som den är blir ju inte bättre...
Kan ingenting om detta, men hoppas inte det blir samma för mig. Jag skulle bli helt knäckt. Men du ser i alla fall målet, här händer ingenting...suck.
Hoppas den är fixerad imorgon när det är dags för besiktning igen.
Ja, mycket. Var verkligen helt gråtfärdig då vi blev hemskickade i helgen. Det tär så mycket på en! Men snart är det över!
Det vore skönt om allt kunde vara lugnt fram till det planerade snittet men så är det inte riktigt. Eftersom han ligger vääldigt långt ned, är helt fixerad, livmodertappen är påverkad, har en massa blodblandade flytningar som förmodligen är delar av slemproppen och så en massa förvärkar, sammandragningar och mensvärk och på det ett eventuellt vattenläckage så förmodar jag att jag inte kommer kunna hålla mig helt lugn i 8 dagar till. Men håll tummarna!
Det är jätteskönt att målet finns där men det gör det även för dig! Snart har vi båda små bebisar i famnen.
Var uppe på BB och åt frukost då vi var inne i helgen och då såg vi flera nyfödda. Man glömmer bort hur små de är... I går sa barnmorskan "Det är en liten söt en. Hur mycket vägde storebror?" så han är nog en liten kille. Men det har min BM sagt tidigare också, och Vilgot var liten, så det väntar jag mig. Åh, det ska bli så härligt att få träffa honom! Att få se vad det är för en liten människa som legat där inne i alla månader.