• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • WeeBee

Jag har oxå tagit det allmänt lugnt i helgen...var hos mina föräldrar en sväng igår å åt midsommarmat...men sen var det soffan å film resten av kvällen. Hade en extrem-trött-dag igår...tror att jag sover för lite på vardagarna...går alltid å lägger mig för sent...sover typ 5-6 timmar oftast...å det räcker ju inte. Så på helgerna sover jag ikapp...men är oftast väldigt trött.

Däremot har jag inga svårigheter att sova...störs inte av magen eller sparkar. Måste upp å kissa en eller två gånger per natt, men inte varje natt. I natt exempelvis sov jag gott i 9 timmar...även om jag var väldigt kissenödig när jag väl vaknade

Kramp i vaden har väckt mig en gång oxå...men annars inga sådana problem heller. Har iof 4 veckor kvar så jag ska väl inte ropa hej ännu

• WeeBee

Ska vi uppdatera BF-listan lite? Det är ju många som inte är med längre...å några nya som tillkommit.
    Om vi börjar på en helt ny...så rensas alla avhopp bort...så att vi kan ha bättre koll på dom som faktiskt är kvar.

• TeddyGirl82

Glömde ju ålder med.

Baby  BF - LISTA  Baby 

* TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7 

• LillaLoppanT
    Baby  BF - LISTA  Baby 

*LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • September2009
    TeddyGirl82, du påminde mig om min profilbild kunde behöva en uppdatering, haft samma bild i 3,5 år ;)

Jag klämmer mig in mellan er i listan, antar man ska ligga i kronologisk ordning efter bf-datum.

Baby  BF - LISTA  Baby 

* September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    *LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7

God natt!  
    ҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • TeddyGirl82

Hehe ja profilbild byter jag oftare på fejjan än jag gjort här. Igår kom mitt första ordentliga gravid sammanbrott. Grät och grät och var nere hela dagen. Blir så när jag går ich håller saker inom mig. Har inte haft så farligt med sånt utan d har kommit nu dom sista veckorna. Men dom e inget roliga. Ni som har barn sen innan, har ni köpt bröstpump innan eller avvaktat? Jag vill ju d funkar först men känner att d kanske är nåt som e bra att ha?

• MissKaos

Sitter på mobilen...

MissKaos, kviberg, andra barnet 7/12

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Baby  BF - LISTA  Baby 
    * September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    * LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    * MissKaos - Kviberg, andra barnet 7/12 
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013