MissKaos skrev 2013-06-26 20:59:00 följande:
Äta? Är du hungrig så är du. Middag behöver du ju inte laga. Knäcke är jag såld på. Med kokt ägg på. Eller kankse vanlijyoggi, tina lite blåbär att lägga på och några mandlar = ett av mina sug.
Eller en glass. Alltid rätt!
Jag tror jag håller på att bli sjuk. Bävar för morgondagens jobb och massa planerat som jag måste göra (tandl m sonen)
Usch hoppas du slipper bli sjuk. Du får trycka i dig frukt(cvitamin) och hoppas på d bästa...
September2009 skrev 2013-06-26 23:12:20 följande:
Har du smartphone och bank-id. Finns i så fall en app där man enkelt anmäler sig för de tio dagarna. Fick veta det när jag ringde fsk idag för att fråga hur det gick med handläggandet av min fp. Fick svaret att jag ej hade enmält mig för någon fp, att det enda jag hade skickat in var moderskapsinttyget där det ju står vilket datum födseln är beräknad samt inkomstuppgift. Det var i maj, hade de inte kunnat skicka mig info då om att något saknades.. I appen går det bara att anmäla vab och de tio dagarna, resten måste göras med dator då jag behöver logga in med e-legitimation. Upptäckte det just efter att lillgrabben slitit ut laddarkabeln ur laptopen så nu har jag fått beställa ny kabel då batteriet inte funkar och måste alltså vänta säkert en vecka till innan jag kan skicka in min anmälan, suck säger jag bara..
Ja, jag har detta...ska ta och kolla upp det hela idag.