• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-06-29 14:42:50 följande:
    Och då undfrar jag förstås vilken ni har :)  
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Trille viper 4s
  • LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-29 15:18:52 följande:

Trille viper 4s
    Ja, dom är rätt lika ja, det stämmer. Lufthjul på båda, samma typ av sits osv... skulle vara kul att jämföra de två :)
  • LillaLoppanT
    MissKaos skrev 2013-06-29 15:11:16 följande:
    Jag funderade på ny sjal eller sele...
    Jag köpte Marias Beco Butterfly, längtar tills jag får testa den! Hade ingen bra sele sist (bara en babybjörn, som dödade mina axlar). Ser fram emot att bära mer i sele denna gång...
  • LillaLoppanT

Och nu när jag ändå avslöjat mitt stora nördiga barnvagnsintresse, så är jag ju såklart nyfiken på vad för vagn ni andra skaffat :)

• SusannneL

Vi valde en Emmaljunga edge duo! :)

Tänkte lägga upp bild men de gick visst inte genom mobilen..

• MissKaos

Kommer ha kvar den gammla teutoniamistral s som isak åkte i.

Sugen på en sele manduca tex. Eller annan ergo. Gillar inte bb carken flr mig att bära i eller för bebis att åka i. Har tre sjalar +en mt..

LillaLoppanT skrev 2013-06-29 16:02:46 följande:
    Och nu när jag ändå avslöjat mitt stora nördiga barnvagnsintresse, så är jag ju såklart nyfiken på vad för vagn ni andra skaffat :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Loppan jac testar gärna din beco. Hur många vagnar har du nu?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82

SusannneL skrev 2013-06-29 17:08:29 följande:
    Vi valde en Emmaljunga edge duo! :)
    Tänkte lägga upp bild men de gick visst inte genom mobilen..

Riktigt nice.
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-06-29 17:37:31 följande:
    Kommer ha kvar den gammla teutoniamistral s som isak åkte i.
    Sugen på en sele manduca tex. Eller annan ergo. Gillar inte bb carken flr mig att bära i eller för bebis att åka i. Har tre sjalar +en mt..

Eran med.

Tror inte vi kommer vilja byta förrän sen när d e sulky, men man vet aldrig  
  • MissKaos

Ja den har varit bra. Måste laga bromsen bara. Och göra rent fårskinnet. Vi har två sulky ena är sönder men funkar så den har fått åka med på flygresor..

TeddyGirl82 skrev 2013-06-29 18:13:46 följande:
    Eran med.

Tror inte vi kommer vilja byta förrän sen när d e sulky, men man vet aldrig  

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013