• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • SusannneL
    solskenstjejen skrev 2013-06-27 19:27:25 följande:
    Vilket sammanträffande med så många som bor/bott i angered :)
    Vi bor i hus i Fjällbruden men innan barnen kom så bodde vi både på grönan och glimmen. Jag flyttade hit för 10 år sen när jag träffade mannen. han är uppvuxen i ang c. Själv är jag uppvuxen en bit norr om gbg ute på landet.

Teddy: jag har inte brytt mig om att gå till någon sjukgymnast. Har ett kontorsjobb (tack o lov) så jag sitter ner hela dagen.

Susanne: vart i rannebergen bor du?
    Fjällgrönan Tungan uteNu blev man ju nyfiken på om man känner igen varann! haha
  • SusannneL
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-27 19:06:26 följande:
    Haha vad kul. Jag e från tlanda men mannen e född i rannebergen.
    Vi har träffats Flört
  • TeddyGirl82

och allt såg bra ut. fick se den igen. nu hoppas jag få se den utanför bara...enda negativa var min vikt men d löser jag sen när allt e klart

• MissKaos

Jag blevskitfet sist. Och gick ner allt.det löser sig!

TeddyGirl82 skrev 2013-06-28 08:41:42 följande:
    och allt såg bra ut. fick se den igen. nu hoppas jag få se den utanför bara...enda negativa var min vikt men d löser jag sen när allt e klart

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • solskenstjejen
    SusannneL skrev 2013-06-27 23:09:36 följande:
    Fjällgrönan Tungan uteNu blev man ju nyfiken på om man känner igen varann! haha

Ja precis, Rannebergen är ju inte så stort

TeddyGirl: Skönt att allt såg bra ut! Skall hålla tummarna att nästa gång du går dit blir med bebis utanför magen 

Jag skall till BM nästa fredag, skall bli intressant att se hur mycket magen har vuxit sen sist. Jag har hela tiden legat lååångt över den översta kurvan och börjar bli lite orolig att jag bär på en jättebebis. Jag hoppas det bara är mycket vatten iofs för det märker jag att jag samlat på mig över hela kroppen.

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-06-28 11:54:04 följande:
    Jag blevskitfet sist. Och gick ner allt.det löser sig!

Jag har "bara" gått upp 14kg. Så d e inte så mycket. Vet precis hur man ska ner dom sen, viktväktarna e grejen för mig för innan bebis gick jag ner 25 kg så d ska tas upp sen igen. Och mycket promenader med barnvagn :P
    solskenstjejen skrev 2013-06-28 12:21:35 följande:

Ja precis, Rannebergen är ju inte så stort

TeddyGirl: Skönt att allt såg bra ut! Skall hålla tummarna att nästa gång du går dit blir med bebis utanför magen 

Jag skall till BM nästa fredag, skall bli intressant att se hur mycket magen har vuxit sen sist. Jag har hela tiden legat lååångt över den översta kurvan och börjar bli lite orolig att jag bär på en jättebebis. Jag hoppas det bara är mycket vatten iofs för det märker jag att jag samlat på mig över hela kroppen.

Får hoppas d e vatten.En jättebebis kan inte va skönt och trycka ut..men ut kommer dom och är ännu mer och älska. Jag har legat mitt emellan kurvan hela tiden, så e varken stor eller liten.

Var och hälsa på jobbet idag, skönt och få träffa folk. Man saknar dom allt på dagarna, inte själva jobbet just nu men kollegorna. Men dom blir så glada när man kommer och hälsar på hehe.  

• MissKaos

Men då är ju vikten inget problem. Jag vägde 100 kg m grabben hehe. Mkt vatten ifs.. massa vatten.

Tror onte det spelar ngn roll om bebid väger mkt el lite. Det är skallen som är problemet och axlarna. Resten glider ut lätt.

TeddyGirl82 skrev 2013-06-28 13:18:31 följande:
    Jag har "bara" gått upp 14kg. Så d e inte så mycket. Vet precis hur man ska ner dom sen, viktväktarna e grejen för mig för innan bebis gick jag ner 25 kg så d ska tas upp sen igen. Och mycket promenader med barnvagn :PFår hoppas d e vatten.En jättebebis kan inte va skönt och trycka ut..men ut kommer dom och är ännu mer och älska. Jag har legat mitt emellan kurvan hela tiden, så e varken stor eller liten.

Var och hälsa på jobbet idag, skönt och få träffa folk. Man saknar dom allt på dagarna, inte själva jobbet just nu men kollegorna. Men dom blir så glada när man kommer och hälsar på hehe.  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-06-28 14:36:37 följande:
    Men då är ju vikten inget problem. Jag vägde 100 kg m grabben hehe. Mkt vatten ifs.. massa vatten. Tror onte det spelar ngn roll om bebid väger mkt el lite. Det är skallen som är problemet och axlarna. Resten glider ut lätt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ja förstår inte att nåt ska ut där nere. Att d verkligen går. Läskigt
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013