MissKaos skrev 2013-06-28 11:54:04 följande:
Jag blevskitfet sist. Och gick ner allt.det löser sig!
Jag har "bara" gått upp 14kg. Så d e inte så mycket. Vet precis hur man ska ner dom sen, viktväktarna e grejen för mig för innan bebis gick jag ner 25 kg så d ska tas upp sen igen. Och mycket promenader med barnvagn :P
solskenstjejen skrev 2013-06-28 12:21:35 följande:
Ja precis, Rannebergen är ju inte så stort
TeddyGirl: Skönt att allt såg bra ut! Skall hålla tummarna att nästa gång du går dit blir med bebis utanför magen
Jag skall till BM nästa fredag, skall bli intressant att se hur mycket magen har vuxit sen sist. Jag har hela tiden legat lååångt över den översta kurvan och börjar bli lite orolig att jag bär på en jättebebis. Jag hoppas det bara är mycket vatten iofs för det märker jag att jag samlat på mig över hela kroppen.
Får hoppas d e vatten.En jättebebis kan inte va skönt och trycka ut..men ut kommer dom och är ännu mer och älska. Jag har legat mitt emellan kurvan hela tiden, så e varken stor eller liten.
Var och hälsa på jobbet idag, skönt och få träffa folk. Man saknar dom allt på dagarna, inte själva jobbet just nu men kollegorna. Men dom blir så glada när man kommer och hälsar på hehe.