MissKaos skrev 2013-06-28 15:51:58 följande:
Det är inte så farligt. Kroppen kan föda. Personalen på förlossningen är mkt kunniga. Tänk inte på det -det hjälper lixom inte. Men nej, det som kom IN var ju inte lika stort som det som ska ut.
Min son var stor. Hela förlossningen (detta minns inte jag BM sa det efteråt) sa jag att det går bra. Det går bra. VARJE gång dom frågade. Jag blev erbjuden smärtstillande och tog emot det dom rekomenderade. Hade en bra förlossning. Fast sonen var str så han ahde inte kunnat göra sista rotationen inne i mig utan gjorde den utanför! BM sa att det var udda.. Men ut kom han iaf. Var rätt trött i ryggen efter att ha tryckt så mkt, men men. Jag behöve inte skita på fyra dagar det var bra! OCH jag fick ett enormt bra träningspass

JAg hade med mig sportdryck och en tom vattenflaska -en såndär man brukar ha på gymmet -jättebra. Fick lite energi av drycken och kunde dricka utan att bli dyblöt. Hade även med choklad ät 1mini kexchokald. Denna gången ska jag ha med geler (jag springer halvlånga distanser och är van att använda dom under träning och lopp)
Vilken söt kula, snickarbyxor och gravid tycker jag e charmigt.
Jag tänker inte så på det, är en kontroll människa och detta är inget som jag kan kontrollera alls. Det är bebis och kroppen som bestämmer allt. Inte mitt huvud.
Väntar och väntar och väntar. Nada känns. Hoppas d bara säger pang!