• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • September2009

Bra initiativ där, men tror också att fl har slopat tidsgränsen på tre månader eller vad det var tidigare..

• TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-06-27 17:37:06 följande:
    Bra initiativ där, men tror också att fl har slopat tidsgränsen på tre månader eller vad det var tidigare..

ja, nu när du säger d måste dom gjort det med tanke på att denna skapades i februari...så då är vi kvar där vi är och den andra låter jag bara vara
  • solskenstjejen

Hej alla blivande mammor!
    Jag skrev i den här tråden i början men har inte varit så aktiv sen dess. Hoppas det är ok om jag hoppar in igen?

Jag är 29 år och bor i Angered (Rannebergen) och väntar mitt tredje barn. Är beräknad till 5/8 och skall jobba nästa vecka oxå sen är det dags att ta semester.

Har jätteproblem med ryggen som värker hela tiden och har även de senaste veckorna haft sån molvärk och tryck neråt.

Såg att det är några av er som snart skall ha. Hur känner ni er? Några tecken på att det skall starta snart?

• TeddyGirl82
    solskenstjejen skrev 2013-06-27 18:27:37 följande:
    Hej alla blivande mammor! Jag skrev i den här tråden i början men har inte varit så aktiv sen dess. Hoppas det är ok om jag hoppar in igen? Jag är 29 år och bor i Angered (Rannebergen) och väntar mitt tredje barn. Är beräknad till 5/8 och skall jobba nästa vecka oxå sen är det dags att ta semester. Har jätteproblem med ryggen som värker hela tiden och har även de senaste veckorna haft sån molvärk och tryck neråt. Såg att det är några av er som snart skall ha. Hur känner ni er? Några tecken på att det skall starta snart?

Klart det är. Välkommen tillbaka! Var i rannebergen bor du? Flyttade därifrån för ett år sen efter att bott på violen. Trist med ryggen. Ingen sjungymnast du kunnat gå till? Här känner man ingenting typ. Bara att bebis ligger långt ner. Får se imorgon om det stämmer och att den kan ha fixerar sig kanske. Försöker få igång det hela men d går sådär. Känns i kroppen men man vet aldrig nångång säger d plopp
  • LillaLoppanT

Vad lustigt med så mycket angeredsfolk. Båe jag och September2009 är uppvuxna i Angered. (Fast september flyttade tidigt, och jag har inte bott där sen -95)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Här har det börjat ila massor, nere i bäckenet. Jag antar att det är för att bebisen är på väg ned nu när den fått lite hjälp, och ligger åt rätt håll.
    :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • solskenstjejen

Vilket sammanträffande med så många som bor/bott i angered :)
    Vi bor i hus i Fjällbruden men innan barnen kom så bodde vi både på grönan och glimmen. Jag flyttade hit för 10 år sen när jag träffade mannen. han är uppvuxen i ang c. Själv är jag uppvuxen en bit norr om gbg ute på landet.

Teddy: jag har inte brytt mig om att gå till någon sjukgymnast. Har ett kontorsjobb (tack o lov) så jag sitter ner hela dagen.

Susanne: vart i rannebergen bor du?

• TeddyGirl82
    solskenstjejen skrev 2013-06-27 19:27:25 följande:
    Vilket sammanträffande med så många som bor/bott i angered :) Vi bor i hus i Fjällbruden men innan barnen kom så bodde vi både på grönan och glimmen. Jag flyttade hit för 10 år sen när jag träffade mannen. han är uppvuxen i ang c. Själv är jag uppvuxen en bit norr om gbg ute på landet. Teddy: jag har inte brytt mig om att gå till någon sjukgymnast. Har ett kontorsjobb (tack o lov) så jag sitter ner hela dagen. Susanne: vart i rannebergen bor du?

Då förstår jag. Men lider med dig ändå. Vet d kan göra skitont. Dom få gångerna jag haft det så har jag inte kunnat röra mig
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013