Anonym (o) skrev 2013-03-04 08:35:06 följande:
Ja lite överätning då och då kanske sätter fart

härlig överraskning för dig

jag vägde in på 61,9kg idag och det får jag vara nöjd med, med tanke på att jag åt tårta igår och inte kunnat träna. Nu kör vi så det ryker!

Grattis, du har gått ner mycket den här veckan!
haha kanske det

Vissa hävdar ju att en ätardag sätter fart på ämnesomsättningen, men det är inte bra att vräka i sig så som jag gjorde och absolut inte den typen av skräp. Sedan funderar jag lite på vad jag hade vägt idag om jag inte ätit så mycket skit i lördags. Men jag är ändå mycket nöjd, detta hade jag verkligen inte förväntat mig!
Anonym (lchf) skrev 2013-03-04 07:49:11 följande:
Körde två snabba pass lör+sön. Bara 25 min varje gång men riktigt riktigt hårt, sådär så man nästan inte kan gå på benen en halvtimme efterråt. Korta hårda pass är nog för mig, inte långa utdragna. Går mycket med barnvagnen nu, men det blir mer frisk luft och inte träning. Vågar inte väga mig än, tror att muskler omvandlas till fett just nu så vågen har jag ställt undan ett tag.
Så duktigt! Jag tror också kortare pass är bättre! Du gör helt rätt i att lägga undan vågen tycker jag, träningen kommer nog göra stora underverk för din kropp även om det kanske inte syns på vågen

Anonym (#1) skrev 2013-03-04 08:43:46 följande:
Grattis, jag förstår att du blev lite förvånad, men du kickstartade nog kroppen lite. Men även om
du går ner så är det inte bra att äta så där för tarmar och magen. Och det är rätt mycket salt
i den typen av mat också.
Här stod vågen på 56.3 så 600 gram från förra veckan vilket jag är väldigt nöjd med. Nu är jag tillbaka inom mitt eget normal-intervall och mer än så kräver jag inte.
Maten i helgen: Lördag blev inte så bra. Vi gick på djurparken hela dagen och ingen av oss fick i oss ordentlig mat, jag åt en pizza på kvällen. Igår blev det bättre och dagen avslutades med en helt fantastisk sushi
Träningen: Blev ingen organiserad träning (löpning) har sträckt mig i en vadmuskel

Men det blev ju ändå 5 timmar på djurparken (ståendes-gåendes) och igår var jag ute och sparkade boll med lilltrollet i en timme, så lite fick jag röra på mig alla fall.
Nu tar jag nya tag och hoppas komma under 56 denna veckan. 3 träningspass är planerade och ett fjärde om jag får tid (vi är mitt uppe i en flytt).
Över ett halvtkilo är ju superbra eftersom du redan väger så lite!

hoppas att din vad repar sig snart, ta det lugnt så det inte bli inflammerat!
Ja, nu satsar vi hårt den här veckan!!