• Miss Blue

Bojkotta ICA

Efter att ICA-kurirens Katarina Mazetti skrivit en svenskfientlig krönika. Bombaderades kommentarsfältet med ca 600 ilskna kommentarer. Sen togs den bort.

Efter att ha läst den själv, är jag heligt förbannad och kommer inte sätta min fot på ica. Jag tro det var den värsta krönika jag läst.

www.icakuriren.se/Diskutera-Fraga/Katarina-Mazetti/Svart-att-finna-en-riktig-svensk/

bojkottaaftonbladet.wordpress.com/2013/01/11/ica-okar-sortimentet-av-halal-mat-i-smyg/

www.djurskyddet.se/se/press/pressmeddelanden/2012/lamna-inte-over-ansvaret-for-obedovat-kott-till-konsumenterna

• Svar på tråden Bojkotta ICA
  • Mandel

Bojkott av ica kan jag gå med på med då av helt andra orsaker än denna krönika.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Toppen9

Ska nog handla lite extra ofta på Ica nu tyckte krönikan var väldigt bra skriven och de som blir upprörda kanske själva inser att de inte är så svenska som de önskar att de vore

• Simon 681

Menade möjligtvis sverigedemokratfientlig? Jag kände mig inte det minsta träffad och jag är svensk som den vita älgen.

• Linda03

Ica matbutiker och Ica kuriren är två helt olika företag. De har inget med varandra att göra, kanske missvisande att båda heter ica. Mat ica äger alltså inte ica kuriren och har inget med det som publiceras i ica kuriren att göra.

• Nerfherder

Jag gissar på att TS är upprörd för att Mazetti skriver att Avpixlat ger samma symptom som vinterkräksjukan. Vilket är helt korrekt skrivet. Jag undrar vilken "parfym" ts har på sig. Jag gissar på BSS eftersom den stinker så mycket...

• Dr Mupp

Vad är det som är bra och vad är det som är upprörande? Det är ännu en vänstermupp som uppenbart anser att det inte finns nån svensk kultur. Sånna går det tretton på dussinet. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Bojkotta ICA