Idag var jag på ultraljudet och allt såg bra ut. Inga konstiga avvikelser på barnet , rörde sig fint. Fick se den i 3D och den kommer likna mig i ansiktet med fått pappas öron ( utstående ) !* hahaha* Ja man ska väl kanske inte gå på 3D bilden allt för mycket, men det var häftigt att se !
Fick 3 fina bilder, en med 3D bilden och 2 "vanliga" - var en jättesnäll tant i receptionen så jag slapp betala för dom, hon tyckte vi kunde fika för pengarna istället :) Vilket vi också gjorde.
Frågade om könet, och hon försökte kolla flera flera gånger, tog massa stillbilder, zoomade in, även i 3D bilder. Men hon såg inte.. hon sa något i stil med " ja.. det kan nog vara en... em.. ja... tjej kanske... eller ja jag vet inte jag ser inte" så det kändes mer som en gissning än en bekräftelse, så vi får leva med ovissheten ett tag till. :)
Men barnet är friskt och jag är lättad över det . så vad det blir spelar ingen roll!! :)
Så i helgen blir det att shoppa barnkläder i massor, då jag fick en fin lön denna månad!! TJO HO !