Får väl se om nerverna lagt sig lite efter inskrivningen. Och om det kanske är lite mindre frågetecken. Vet inte exakt vad plutten väger men det ska göras ett ul för att se hur den ligger då bebben snurrar runt hela tiden :) Ibland är huvudet neråt och ibland uppåt, ska passa på att fråga då men dom har höftat på ca 2500 så det blir spännande å se. Tack för ditt svar Jennyz :)
jennyz skrev 2013-10-02 22:48:41 följande:
Känner igen det! Men snart är det måndag och då kommer bebisen!!! Tips... Vet inte direkt, själva snittet går inte att förbereda sig så mycket för...du får ju på fredag veta hur allt kommer att ske, det är rätt bra, tyckte jag i alla fall i jämförelse med förra akuta snittet... En sak som du kan vara förberedd på är att du börjar frysa, jag skakade som tusan första snittet, trodde att det var mina nerver som spelade mig ett spratt, men tydligen så gör ryggbedövningen att kroppen tappar förmågan att känna temperatur så den tror att den fryser... ;) Jag var lugn tills jag såg skylten operation, då blev jag nervös... Men det kommer gå jättebra!! Har ni fått veta ung hur stort pyret är? Vi fick inte veta något, önskar att jag hade vetat... Efter fredagens info kommer du känna dig mer förberedd i alla fall...inskrivningen tar ett tag om ni har otur, man ska träffa flera personer och mellan dem väntetid mer eller mindre beroende på hur upptagna de är...