• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • greeneyes

Langta: håller tummarna för att allt gick bra idag!

Första jobbpasset avklarat och fogarna håller på att döda mig. Har läkartid imorgon bitti och tror att en halvtidssjukskrivning är bra. Får se vad han säger.

• Langtaefterdig

Tack för alla lycko-önskningar och omtanke. Ni anar inte hur mycket det värmer. Dagens besök gick väldigt bra. Nu syns knappt storleks-skillnad för ögat på vänster och höger arm. När armen varit som värst har man tydligt sett att armen var dubbelt så stor som den andra. Idag var bebis arm 24mm vilket är samma mått som för 3 veckor sedan. Och då har bebis växt massor men inte svullnaden. Tyvärr rörde inte lillen fingrarna idag heller... Så vi vet inte hur rörligheten i handen är. Men lillen rör armen jätte bra.

Avslutade dagen där med kurator besök tillsammans med sambon. Dom är helt underbara mot oss. Nu ska vi fortsätta i bröllops-hysterin och räkna ner dagarna tills på lördag. Då blir vi man och fru!

• ceke
    Langtaefterdig skrev 2013-08-05 22:20:32 följande:
    Tack för alla lycko-önskningar och omtanke. Ni anar inte hur mycket det värmer. Dagens besök gick väldigt bra. Nu syns knappt storleks-skillnad för ögat på vänster och höger arm. När armen varit som värst har man tydligt sett att armen var dubbelt så stor som den andra. Idag var bebis arm 24mm vilket är samma mått som för 3 veckor sedan. Och då har bebis växt massor men inte svullnaden. Tyvärr rörde inte lillen fingrarna idag heller... Så vi vet inte hur rörligheten i handen är. Men lillen rör armen jätte bra.

Avslutade dagen där med kurator besök tillsammans med sambon. Dom är helt underbara mot oss. Nu ska vi fortsätta i bröllops-hysterin och räkna ner dagarna tills på lördag. Då blir vi man och fru!
    Åh vilka fina nyheter Och va skönt att få det beskedet inför bröllopet också! Försök att njuta av dagarna innan bröllopet och självklart själva bröllopet!
  • greeneyes

Härligt att höra! Hoppas ni kan slappna av lite och njuta på er stora dag

Idag var jag till läkaren för min foglossning och blev sjukskriven halvtid fram till BF. Skönt, hade inte fixat heltid.

• Kajsabet
    Langtaefterdig skrev 2013-08-05 22:20:32 följande:
    Tack för alla lycko-önskningar och omtanke. Ni anar inte hur mycket det värmer. Dagens besök gick väldigt bra. Nu syns knappt storleks-skillnad för ögat på vänster och höger arm. När armen varit som värst har man tydligt sett att armen var dubbelt så stor som den andra. Idag var bebis arm 24mm vilket är samma mått som för 3 veckor sedan. Och då har bebis växt massor men inte svullnaden. Tyvärr rörde inte lillen fingrarna idag heller... Så vi vet inte hur rörligheten i handen är. Men lillen rör armen jätte bra. Avslutade dagen där med kurator besök tillsammans med sambon. Dom är helt underbara mot oss. Nu ska vi fortsätta i bröllops-hysterin och räkna ner dagarna tills på lördag. Då blir vi man och fru!

Vilka härliga nyheter! :D heja heja lilla bebisen! Och nu hoppas vi på att ni får ett underbart bröllop :)
  • Kajsabet
    greeneyes skrev 2013-08-06 16:53:25 följande:
    Härligt att höra! Hoppas ni kan slappna av lite och njuta på er stora dag Idag var jag till läkaren för min foglossning och blev sjukskriven halvtid fram till BF. Skönt, hade inte fixat heltid.

Skönt att du fick halvtid sjukskrivning! Hoppas att du orkar med 50% bra :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2013