Går också in i v 29 nu
Och har också börjat känna av fogarna, men med tanke på hur fantastiskt mycket bättre de är denna gång mot förra (kunde knappt röra mig från v 24 och framåt), så känns det som en barnlek så här långt! Känner dock mest av dem nattetid än så länge, vilket känns helt ok. Har ju en liten 20 månaders som det är "full fart och lite till" på, som förskolepedagogerna uttrycker det
Så hade jag inte kunnat röra mig vete 17 hur det skulle gå att se efter honom då han är så nyfiken på allt att han bara kutar iväg till höger och vänster och skiter fullständigt i om vi följer efter eller inte
Har äntligen fått sova ordentligt ett par nätter. Sonen har sovit otroligt oroligt ett bra tag och nu förstår vi varför... Två kindtänder har nu kommit fram!
Börjar känna mig lite tung i graviditeten nu. Är det fler än jag som känner av ett ordenligt håll så snart ni promenerar med lite tempo? Det gör jag och jäklar i mig vad det sitter i ända tills jag stannar upp och sätter mig ner ett tag! Kissnödig är jag i stort sett hela tiden men sammandragningarna verkar ha lugnat ner sig i alla fall!
Vi har ju det mesta till bebisen sen Ville var liten, men jag letar efter ett babyskydd maxi cosi som går att ha till vagnen. har ingen lust att lägga ut pengar för ett nytt, men är inte helt ok med att köpa begagnat från nån okänd heller, så då blir det inte helt lätt. Har dock sett att det finns en affär som heter Säkerhetsbutiken i Sthlm som man kan köpa begagnade besiktade babyskydd mm hos... Ska till Sthlm i mitten av september så ska nog dit då... Har även fått dille på att sy saker till den nya vagnen etc... Har blivit varsin lappfilt till pojkarna, solskydd till vagnen till båda två även dessa med lappteknik, bumperskydd, regnskydd till shoppingkorgen till vagnen och funderar på att hitta på några fler projekt. HAHA, jag som sa att jag inte tänkte bry mig om att sy en massa saker till den
När jag var gravid med Ville gjorde jag en hel massa pajer, sylt, äppelmos etc... har gjort en del sånt nu också samt målat bord, stolar etc... så verkar få nån dille på att fixa saker när jag är gravid!
Kläder... Usch va jag inte tycker om mina kläder och de som jag hade förra graviditeten är så urtvättade så de är inge kul de heller. Funderar på att sy nån topp eller liknande. Får se hur det blir!