Fiamedbarn skrev 2013-05-07 19:10:10 följande:
Nu har jag ett missfall i full gång Fick ett VUL idag pga tilltagande blödning och då såg de inga fosterrörelser eller att hjärtat slog....graviditeten hade avstannat i vecka 8 - jag skulle ju vara i vecka 11 nu. Känns i alla fall skönt att jag tog min oro på allvar och fick reda på det så fort som möjligt. Blev ledsen men kände mig samtidigt otroligt stark. Nu ska jag försöka koncentrera mig på viktminskning med LCHF och och komma ur den här hemska graviditetströttheten genom att dricka mycket cola! Och sen vill jag köra igång så fort som möjligt både med fertilitetsutredning och ny graviditet! Jag kan ju uppenbarligen bli gravid då jag haft två graviditeter inom bara några månader. Det gäller bara att behålla fostret. Fått trombyl och folsyra (extra starka) utskrivet idag Och ska denna gången ta progesteron så fort hjärtljud konstaterats. Och jag ska undvika toning, hårsprej, stress och att äta onyttigt. Och jag ska äta bisolvon fram till konstaterad graviditet. Och jag ska beställa nya ägglossningsstickor ikväll. Jag ska försöka göra ALLT för att lyckas! Det kanske inte går men jag vill ge det en ordentligt chans!! Lycka till nu alla ni andra!!! Kram, Fia
Vad ledsen jag blir, hade verkligen hoppats på att det var okej trots allt. Det är bra att du får en fertilitetsutredning och så mycket hjälp du/ni kan få! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får en liten guldklimp till sist!