• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • JennySofiMari

Det är normalt mina bröst känns och helt tomma och platta haha men dsk sa att det är så och går de upp i vikt så har man mat ändå

• hannis

Idag har vi varit hos en kiropraktor med Elliot. Förhoppningsvis kan det mildra eller bota hans kolik. Jag är skeptisk men ville ge det en chans och kiropraktorn var verkligen säker på sin sak. Alla spädbarn som han har behandlat hittills har blivit bra efter max två behandlingar påstod han. Spännande...

• nozpa
    TreFantastiskaBarn skrev 2013-04-12 15:29:01 följande:
    Gav upp att inte ha syskonvagn, köpte en Phil & teds idag, hoppas den blir bra.

Vi har också en sådan. (Bland annat) en vanlig classic, funkar helt okej. Känns lite plastigare än t ex uj. Men den är helt okej att köra, funkar i skogen osv även om man kör lite "off-road" :P
  • hannis

Han klämde på ryggen och hittade två onda (!) punkter som han masserade och tryckte på. Det var allt. Sjukt skumt om det funkar. En behandling till och sen skall skriket vara över sa han. Fortsättning följer...

• JennySofiMari
    hannis skrev 2013-04-12 21:40:28 följande:
    Han klämde på ryggen och hittade två onda (!) punkter som han masserade och tryckte på. Det var allt. Sjukt skumt om det funkar. En behandling till och sen skall skriket vara över sa han. Fortsättning följer...

hannis skrev 2013-04-12 21:40:28 följande:

Men det hjälper bara barn som är födda vaginalt?!
  • hannis
    JennySofiMari skrev 2013-04-12 21:49:16 följande:

Men det hjälper bara barn som är födda vaginalt?!
    Jag vet inte? Kan fråga nästa vecka! 

• Ukj

Spännande, håll oss informerade om det hjälper!! Hur Mycket skriker han?

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)