• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • JennySofiMari

Alexander har fått 2st behandlingar och han är inte skrikfri ska dit på mån och tisdag med, hon sa att man ska se skillnad efter 2ggr men inget här Är mjölkfri och droppar vad ska jag göra mer?? Så skönt för lille Elliot, måste vara härligt att slippa se honom lida

• hannis

Ja det är det vi har provat. 2 behandlingar och Elliot är skrikfri. Sen vet jag ju inte om det är den mjölkfria kosten som har hjälpt eller om det är kiropraktorn. Det sägs ju att man skall äta mjölkfritt rätt länge innan det hjälper och jag hade varit mjölkfri 3 veckor vid första behandlingen och 4 veckor vid den andra. Men skriker gör han inte längre.

• tilj75

Nu är irja förkyld, har legat och snorat och snörvlat hela natten, hoppas det inte blir värre. Killarna är jättehostiga och snoriga men ingen feber iaf. Men såååå gnälliga. Länge leve dator, tv och tvspel!

• Ukj

Antagligen tog det tid för snittet att läka eftersom jag är fet och fettvävnader tar längre tid att läka..... Jag hade oxå klamrar.

Lider verkligen med er som har skrikbebisar, hoppas ni får bukt med det!!

• JennySofiMari

Det är så fruktansvärt att ha en underbar liten kille som är så missnöjd och olycklig Vet inte vad jag ska göra testat allt känns d som droppar akupunktur mjölkfri funderar nu på att ta hem mjölkfri ersättning och se om han lugnar sig, fast jag har ju mat till honom men ersättning ger kanske en annan mättnad??? Kan ju vara ägg och soya oxå ju? Eller ska jag vänta 3 v tills han är 3månader och se om det lugnar sig???? Tacksam för tips på hur ni hade gjort känner mej värdelös och maktlös

• tilj75

Jennasofimari, har inget bra tips tyvärr men ville bara säga att du är inte värdelös!!!!! Du är en bra mamma som provar allt för din lille och det kommer säkert snart bli bättre. Kram

• Ukj

Är det kolik så kommer det ju antagligen försvinna när han är tre månader så jag tycker du bara ska försöka uthärda. Det verkar ju som att du gjort allt du kan och känn dig inte värdelös, du kan ju inte rå för det..... !!

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)