BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Trefantastiskq, kan hon inte få en sänghimmel, en sån från Ikea som är i typ myggnät. Fanns förut iaf. Det har dottern för hon trodde det skulle ramla spindlar från taket. Myggnät som draperi till hennes dörr?
Gick också med kryckor, två dagar innan förlossningen lättade det lite, för att sedan kunna slippa kryckorna direkt efter förlossningen! Får dock "gång-träna" fortfarande en månad efteråt, känner av litegrand om jag rört mig för mkt tex. Klarar att promenera 1-1,5 km ungefär, i maklig takt. Framsteg tycker jag! Med kryckorna kom jag på slutet knappt femtio meter innan jag "dog"
Så jag mår mkt bättre tycker jag själv, stor kontrast också att ha båda händer fria igen!
6 veckor idag och hur orolig som helst. Hänger i bröstet HELA tiden, vaknar direkt man lägger henne själv? Känns igen? Normalt?
Ukj, samma här, bär i sjalen på dagarna och sover bredvid eller på mig på nätterna igen.
Ukj: Elliot är 7 veckor men är också väldigt orolig, ammar mycket och vill vara i famnen. Gissar på utvecklingssprånget som skall komma nu runt 7-9 veckor.