Anonym (Nytt förhållande) skrev 2013-03-23 09:18:55 följande:
Kvinnor kan vara olika så klart men vad som händer idag är att politiken har lagt sig i hur män och kvinnor ska vara.
Det stämmer inte alltid med hur vi är biologiskt.
I klarspråk. .. många kvinnor vill idag ha en jämställd man som de formar till som de vill ha honom och eftersom vi män idag hela tiden får höra att vår grottbjörnsman är helt omodern så lyssnar vi , lyder och följer.
Problemet är att det stämmer inte i sängen för alla. Ibland blir mannen olycklig och fattar inte varför och får inte ut något av sexlivet.
ibland är det tvärtom .Kvinnan blir olycklig får inte ut något av sexet och fattar inte varför.
Den jämstallde mannen ska lämna honom i kläderna när han klär av sig och bli en hane i sängen.
Kvinnan ska lämna sin genusprofil i kläderna och bli en riktig kvinna i sängen.
Mannen ska ta kvinnan som en hane tar sin hona.
Då känner sig kvinnan som en kvinna och mannen som en man.
Våra sexuella roller har vi tagit med oss i mellan 500.000 och 1 miljon år.
De försvinner inte bara för att vi har fått jämnställdhet , genus och hela det köret.
Så med andra ord... mannen.... kör på ta för dig och visa vad DU vill
Jag tänkte precis skiriva detta inlägg men nu slapp jag.. ;.)
Detta är skitsvårt för många av oss snubbar. Det är en ekvation som inte går ihop.
-Men varför vill du att jag är hårdhänt och kallar dig kränkande saker? Din övriga vakna tid pratar du ju om att män som gör så är mansgrisar, riktiga svin! Och det är detta beteende som får igång dig!?
Så, kvinnor! Detta tar lite tid för oss att få in.