Mannen 58 skrev 2013-03-28 06:40:56 följande:
Men vad är det som inte passar dig? Det måste du säga i klarttext om någon ska kunna hjälpa dig? Nu har jag sett filmsnutten. Kvinnor 1. Långt förspel 2.verbal bekrätelse
3.självsäker man 4. Anatomisk kunnighet 5 sex ofta Män 1. Mer smek 2. Oral sex 3. Analsex 4. Verbal bekräftelse 5. Sex ofta Vilken del av detta är det som inte passar dig och som du reagerar mot eller är det allt?
1. Har ofta svårt att känna riktigt engagemang, när jag hela tiden får höra hur dålig jag är. Tappar självförtroendet och också därmed tålamodet 2. Säger ofta till henne hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne, men är dålig på att visa henne detta högt och tydligt ute ibland andra människor. 3. Där kommer mitt dåliga självförtroende in gentemot henne. Har bra självförtroende i nästan alla andra sammanhang. 4. Hon tycker inte jag rör henne rätt och har bett henne visa hon vill ha det, men hennes svar "det kan ju alla"

5. Till följd av ovan blir det inte sex så ofta som båda egentligen vill. 1. Har behov av det, men eftersom inte jag fullföljer mina åtaganden gör hon inget mot mig. 2. Har hon slutat med hänvisat till ovan. 3. Ha inget behov, så det bryr jag mig inte om. 4. Får minimalt med hänvisning till ovan och det sänker mig. 5. Har behov och vill mycket mer, men tyvärr blir det minimalt pga. ovan. Det känslomässiga skapas väl inte genom en lista om vad den ena eller andre MÅSTE göra, utan borde väl vara med ömsesidig respekt och ansvar från båda enligt min mening, vilket hon inte tycker