• Anonym (Saknar)

Stark kvinna

Lever med en stark kvinna och har svårt att leva upp till den mansroll jag både själv vill ha och som min fru kräver. Ja kräver, det är faktiskt så. Just detta gör att jag tappar självförtroendet och tvivlar på mig själv i nästan allt som har med relationen att göra. Jakten, som är så viktig, att prata och ge henne ett långt förspel, röra henne rätt, ja nästan allt tvivlar jag på att jag kan och min fru kräver att jag ska kunna. Det går ju förstås inte ihop, så både sexlivet och förhållandet i stort är helt under isen. Någon som känner igen sig och kan få mig att tänka klart? Känner mig bara allmänt stressad, uppgiven och handlingsförlamad!

• Svar på tråden Stark kvinna
  • Anonym (Nytt förhållande)
    Anonym (Saknar) skrev 2013-03-26 16:23:12 följande:

Börjar bli knappt till kvällen och min utlovade uppvaktning närmar sig...några förslag utöver vin, blommor och choklad? Måste försöka driva på istället för att koncentrera mig på tillbehören

Det är inte chokladen och blommor och sådan som är avgörande även om det är väldigt bra saker. 

Det viktigaste är att du är fullständigt närvarande som dig .. .. inte som hennes lydpojke eller tjänare.

Ta initiativ......
    "Jag hör vad du säger men nu blir det så här. Nu vill jag, Nu ska vi.... .... gå inte omkring och var rädd. Osäkerhet luktar lång väg".

Jag undrar .. vad händer om du blir fysisk........... jag menar inte att slå henne  eller att vara buddus....men om du buffar lite på henne. eller drar lite i henne om du vill något.. eller om du bara tar tag i henne och kramar henne ... och säger ... det här är skönt........nej gå inte stå kvar nu. Nu bestämmer jag att vi  står här i 3 minuter.......

• Anonym (Saknar)

Vilken jääääääääääävla skitkväll!!!!

• Anonym (Nytt förhållande)
    Anonym (Saknar) skrev 2013-03-26 23:07:40 följande:
    Berätta.................
  • Swinger
    Anonym (Saknar) skrev 2013-03-26 23:07:40 följande:
    Idel öra
  • Anonym (kvinnan)
    Anonym (Nytt förhållande) skrev 2013-03-26 18:42:34 följande:
    Detta har jag skrivit själv. Men under en lång tid har jag gått i samtal och lärt mig ett och annat.

Men jag förstår inte problemet.
    Är det du som har svårt att prata med din man eller har han svårt att prata och göra det han säger....
    Du får bli tydligare.... 

Min man står inte upp för sig själv och detta gör mig så provocerad och då kan du ju räkna ut hur det slutar. Jag har försökt att få honom att visa och säga vad han vill och skita i att jag blir arg eller irriterad för det är inte farligt att visa sina känslor. Men han har bara lätt för att visa sina kärlekskänslor.
  • Anonym (Saknar)
    Anonym (Nytt förhållande) skrev 2013-03-27 06:10:50 följande:
    Berätta.................

Planering för uppvaktning i tanke gick alldeles utmärkt, men allt går ju inte som man planerat! För det första var det extremt mycket problemlösning på jobbet igår och i stressen av att hinna inhandla tillbehören för kvällen, så missade jag helt att jag skulle hämta dottern. Blev väldigt mycket medveten om det när jag först hade tre missade samtal från dottern och därefter hade en hustru på tråden som skrek så jag lätt kunde lägga telefonen i baksätet utan högtalaren på och ändå höra hennes budskap utan minsta tvekan. Av den uppvaktningen blev inte mycket glädje av. Istället fem timmars tuggande som tillslut utmynnade i att jag drog mig tillbaka och intog soffläge. Låg dock och vred mig halva natten, men tog mig i alla fall kåt i kragen och gästade min fru vid 4-tiden. Hon tog emot mig och jag kände mig i alla fall lite stolt över att jag försökte vända på steken och morgonen gav lite hopp om att uppvaktningen kan bli aktuell till kvällen
  • Anonym (Saknar)
    Swinger skrev 2013-03-27 06:16:24 följande:
    Idel öra

Hela historien en trappa upp
  • Anonym (kvinnan)
    Anonym (Saknar) skrev 2013-03-27 09:35:25 följande:

Planering för uppvaktning i tanke gick alldeles utmärkt, men allt går ju inte som man planerat! För det första var det extremt mycket problemlösning på jobbet igår och i stressen av att hinna inhandla tillbehören för kvällen, så missade jag helt att jag skulle hämta dottern. Blev väldigt mycket medveten om det när jag först hade tre missade samtal från dottern och därefter hade en hustru på tråden som skrek så jag lätt kunde lägga telefonen i baksätet utan högtalaren på och ändå höra hennes budskap utan minsta tvekan. Av den uppvaktningen blev inte mycket glädje av. Istället fem timmars tuggande som tillslut utmynnade i att jag drog mig tillbaka och intog soffläge. Låg dock och vred mig halva natten, men tog mig i alla fall kåt i kragen och gästade min fru vid 4-tiden. Hon tog emot mig och jag kände mig i alla fall lite stolt över att jag försökte vända på steken och morgonen gav lite hopp om att uppvaktningen kan bli aktuell till kvällen

Tråkigt att det blev så men jag förstår att hon blev arg för att du missade dottern...förstår att det kanske blev lite väl mycket. Hade ni sex då vid 4-tiden?
  • Anonym (Saknar)
    Anonym (kvinnan) skrev 2013-03-27 10:03:12 följande:

Tråkigt att det blev så men jag förstår att hon blev arg för att du missade dottern...förstår att det kanske blev lite väl mycket. Hade ni sex då vid 4-tiden?

Ja, det blev aningen struligt! Man kan säga att jag började förspelet då vid 4-tiden och ska försöka ro i hamn detta under dagen för lite härligt sex framåt kvällen, om jag kan hålla mig tills dessTungan ute
  • Anonym (kvinnan)
    Anonym (Saknar) skrev 2013-03-27 10:24:35 följande:

Ja, det blev aningen struligt! Man kan säga att jag började förspelet då vid 4-tiden och ska försöka ro i hamn detta under dagen för lite härligt sex framåt kvällen, om jag kan hålla mig tills dessTungan ute

Släng upp henne på diskbänken när ni kommer hem...=)
Svar på tråden Stark kvinna