LillaJagMaria skrev 2013-09-18 13:13:38 följande:
Välkommen hit Några expeterter är vi nog inte men vi försöker i alla fall stötta varandra så mycket vi kan eftersom vi går igenom samma sak.
Va jobbigt med att det inte sluta blöda, har inte hört om den biverkning förut. Hade ju varit underbart om det stämt som gyn sa att du var gravid!
Men vad sa de på gyn nu när du inte var gravid. Vad skulle du göra nu?
Tack!
Nä hon blev förvånad bara och sa att hon inte kunde se något i livmodern och att slemhinnan va för tunn för att tyda graviditet. Hon sa att det antadligen var/är ett missfall. Men om det är så, varför får jag fler symtom på graviditet? Symtomen borde ju försvinna tycker man.
Hon pratade också om utankvedshavandeskap (stavas det så?) .. eller nämnde det bara. Funderar på om jag ska ringa gyn på måndag om jag inte slutat blöda och fortfarande har ont för då måste det ju vara något fel.
mammasusan skrev 2013-09-18 13:20:21 följande:
Kan ju vara ett mf också, även om det inte är så vanligt att man blöder så länge vid tidigt mf. Eller en biverkning, kroppen kan ju få alla möjliga biverkningar av hormoner. Hoppas du får svar från din gyn så du slipper grubbla.
Ah kroppen kan bli konstig ibland. Hoppas att det inte är missfall. :/ Nä det är ju det, man brukar ju bara blöda 4-5 dagar då.