• Mael

Pergotime start mars 2013.

Hej. Tänkte kolla om det är fler som precis startat eller ska starta behandling med pergotime? Jag har egen ägglossning men eftersom vi fick missfall för ett år sedan och inget har hänt ännu så fick jag pergotime utskrivet. Tog tredje tabletten idag. Två kvar med andra ord. Mådde skit första dagen, hemsk huvudvärk som sedan övergick i migrän med aura. Känns bättre idag dock. Hoppas att det hjälper. Vet inte riktigt vad det ska göra när jag har egen ägglossning men jag antar att läkaren vet vad hon gör. Varför behandlas ni med pergotime? Några biverkningar?

• Svar på tråden Pergotime start mars 2013.
  • mammasusan

Mina ältest den här morgonen dag 13...CB monitorn visar hög än & billiga Stickan långt kvar till positiv...max blir väl om ett par tre dgr kan jag tro

• Mael

Här börjar mensen smyga sig på :(. Jävla skit. Blir spolning på torsdag med andra ord. Jag vill inte :(

• Poison82

Tror appen i telefonen har helt rätt i mens imorgon trots allt. Lite missfärgat på pappret nu när jag torkar mig och livmodertappen är jättemjuk. Aldrig varit med om att den känns så mjuk innan. Då får jag ringa läkaren nästa vecka och böna om spolning

• Mael

Mycket tråkigt :(. Nu får det ta och bli lite plus i tråden tycker jag! Jag håller tummarna för er andra också. Vi får inte ge upp!

• Lillis

Tråkigt för er :( jag har inte fått nåt tecken på ÄL än, är på dag 18. Sist fick jag på dag 23 men nu har jag ju inte ätit pergotime så kan ju lika gärna inte komma nån ÄL alls på länge. Men jag ger inte upp hoppet än :)

• Förväntansfull0406

Önskar jag kunde joina er känns som fyra-fem månader har försvunnit från mig. Jag ska på kontroll på tis, misstänker infektion.... Jobbigt. Vill verkligen INTE åka upp dit igen!!! Vill lägga detta helvetet bakom mig. Och gärna försöka på nytt, ett Levande barn denna gång

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.