• Mael

Pergotime start mars 2013.

Hej. Tänkte kolla om det är fler som precis startat eller ska starta behandling med pergotime? Jag har egen ägglossning men eftersom vi fick missfall för ett år sedan och inget har hänt ännu så fick jag pergotime utskrivet. Tog tredje tabletten idag. Två kvar med andra ord. Mådde skit första dagen, hemsk huvudvärk som sedan övergick i migrän med aura. Känns bättre idag dock. Hoppas att det hjälper. Vet inte riktigt vad det ska göra när jag har egen ägglossning men jag antar att läkaren vet vad hon gör. Varför behandlas ni med pergotime? Några biverkningar?

• Svar på tråden Pergotime start mars 2013.
  • LillaJagMaria

Tack snälla ni! :) Har fått tid för VUL om två veckor och då hoppas jag de ser något lite där inne. Innan dess vågar jag inte ta ut något.....

Grattis Smalltowngal, underbart!!! :D

Jag hoppas verkligen plusen smittar av sig nu, vi är alla så himla värda det där pluset!!!! 

Kram på er tjejer!! 

• Smalltowngal

Lilliajagmaria: Tack så mycket! :) jag fick tid för vul den 5e december så om tre veckor, roligt att man får komma så tidigt när man är inskriven på fert. mott. tycker jag :) kör hårt alla ni andra!

• Poison82

Snälla sprid lite graviditets baciller .
    Får också komma på tidigt ultraljud om jag väl lyckas, det känns bra

• MoM11

Jag hoppas också på en positiv trend! Vore så skönt att slippa gå vidare med ivf...

• LillaJagMaria

Ja jag hoppas jag kan sprida lite gravidbaciller till er!!! 

Väldigt skönt med tidigt ultaljud, vet inte hur jag stått ut annars.....denna väntan är riktigt jobbig!!

Men vi som kämpar för att få barn är ju vana vid att vänta... 

MoM11 - hoppas också det tar sig för er innan IVF. Vi hade ju fått tid för IVF men på sista försöket pergotime tog det sig. Så istället för ett besök på IVF-kliniken den 25/11 hoppas vi få se vårt lilla mirakel då istället :)

• Poison82

Tiden mellan äl och bim måste ju lätt va den längsta som finns.....
    En hel vecka kvar

• Loppan76

Grattis till alla puss i tråden. Säger som poison, skicka över några gravid baciller ;)

• Poison82

Lider av en hemsk mensvärk, säg inte att mensen ska komma 6 dagar för tidigt denna gången (

• Loppan76

Fick mensen idag. Nu blir det ivf, första mötet i mitten av januari.

Så trött på det här.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.