• Mael

Pergotime start mars 2013.

Hej. Tänkte kolla om det är fler som precis startat eller ska starta behandling med pergotime? Jag har egen ägglossning men eftersom vi fick missfall för ett år sedan och inget har hänt ännu så fick jag pergotime utskrivet. Tog tredje tabletten idag. Två kvar med andra ord. Mådde skit första dagen, hemsk huvudvärk som sedan övergick i migrän med aura. Känns bättre idag dock. Hoppas att det hjälper. Vet inte riktigt vad det ska göra när jag har egen ägglossning men jag antar att läkaren vet vad hon gör. Varför behandlas ni med pergotime? Några biverkningar?

• Svar på tråden Pergotime start mars 2013.
  • Förväntansfull0406

Eller ja..... Förlåt, inte bullshit, men att säga "slappna av" är fel ord till någon som så gärna vill. Men Det finns forskning på att något i hjärnan påverkar livmodern både pos och neg.

• princess77

Som sagt..i måttlig mängd är inget så skadligt eller påverkar.Har trots allt blivit gravid och fött en kärnfrisk pojk trots ett paket cigg och ett par glas rose den veckan jag blev gravid.
    Lev livet så ordnar det sig nog på vägen skall ni se :)) Snart har vi alla stora magar :))

• Förväntansfull0406

Åhhhh jag vet poison!! Hatar det!! Att alltid varit sist kvar liksom ( så kommer det någon som knappt försökt som "råkar" bli gravid. Gör så ont i hjärtat.

Btw har sett dina mail! Kan inte svara från min mob bara tror jag. Svarar i morgon

• Poison82

Nä dessa mobiler. Dom får skapa lättare appar , man använder ju knappt en dator längre

• Poison82

Man är ju pessimistisk när det gått 1.5 år men samtidigt har vi ju nyss fått hjälp. Att jag skulle ha pco hade jag ju ingen aning om innan

• Poison82

Självklart får du vara bitter trina. Men man behöver inte alltid dela med sig av bitterheten, inte när det sårar personer i tråden

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.