• Anonym (Förvirrad?)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Hej

Jag träffade en kille för ett tag sedan och vi klickade väldigt bra.. började dejta och har haft trevligt.. nu har det börjat bli seriöst och man kan väl säga att vi är på väg in i ett förhållande.. 

Nu har han berättat för mig att han har en kk.. de har känt varandra i många år och så. Han säger att han inte vill förlora henne utan vill fortsätta träffa henne.. kan jag acceptera detta? Vad säger ni? Är det rimligt? 

• Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?
  • Cornellia
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 00:08:39 följande:
    Vi har snackat lite om det.. de är bra kompisar och så sedan länge som sagt. Och det måste väl vara okej??

sen har han också sagt att han antagligen inte kommer kunna låta bli att mysa med henne och knulla ibland... 
    Så länge du tycker att det låter okej så är det väl det? Kommer du ha samma frihet?

• eicosanoid

"Jaaa men jag vill ju bara knulla med henne LITE, bara IBLAND, går det bra älskling?" WTF?!

• Teller
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 00:08:39 följande:
    Vi har snackat lite om det.. de är bra kompisar och så sedan länge som sagt. Och det måste väl vara okej??

sen har han också sagt att han antagligen inte kommer kunna låta bli att mysa med henne och knulla ibland... 
    Ja, antingen är du okej med det eller inte.
    Vad är problemet?
  • Teller
    eicosanoid skrev 2013-04-22 00:13:25 följande:
    Eeeeh.... alltså han vill behålla sin KK så han kan mysa och knulla lite med henne ibland? Ja vad säger man. Låter ju som en 10-poängare. Skrikandes
  • Anonym (Förvirrad?)
    Cornellia skrev 2013-04-22 00:14:19 följande:
    Så länge du tycker att det låter okej så är det väl det? Kommer du ha samma frihet?

Jag är ju inte i samma situation.
  • Cornellia
    eicosanoid skrev 2013-04-22 00:13:25 följande:
    Eeeeh.... alltså han vill behålla sin KK så han kan mysa och knulla lite med henne ibland? Ja vad säger man. Låter ju som en 10-poängare. Skrikandes
    Det kan det väl vara? Att vara ärlig med sånt här från början är bra mycket mer rakryggat än vad dom flesta verkar vara. Ts har ju iaf möjlighet att tacka nej till ett förhållande på dom premisserna.
  • Cornellia
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 00:18:51 följande:
    Nej, men skulle han vara okej med att du "inte kunde låta bli att knulla någon"? 

• Anonym
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 00:18:51 följande:
    Nej men du kan hitta en kk som du kan mysa med och knulla lite med ibland. Är det okej för honom?
  • Kerubmamman

Det låter som att han vill ha ett öppet förhållande, skulle du kunna tänka dig dela honom med någon annan?  Är det ok att du skaffar en KK eller "knullar runt" för den delen? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (Förvirrad?)

Han vill inte ha ett öppet förhållande. Det handlar om henne som person. Det har han varit tydlig med. Jag vet inte om det gör det bättre eller om det gör mig mer svartsjuk.. de har känt varandra i 20 år och hon är en viktig person i hans liv.. typ

Sen har han nog en ganska avslappnad syn på otrohet.. inte att det är okej, men att det kan förlåtas. 

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?