Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

SB2011 skrev 2013-08-28 14:58:36 följande:
    Haha då lär min unge dö för de e den ända sidan ja kan sova på;)

Haha precis som med lilleman som sitter & leker framför mig då ;) Jag var rent ut sagt livrädd för allt förra gången, bla. läste jag att man inte ska sova på höger sida.. Kan alla bara sluta hetsa upp alla stackars redan nojiga förstagångsmammor & låta alla göra som de vill.
  • vartjagängår
    popcornplaya skrev 2013-08-28 15:07:07 följande:
    Var också rädd för det första gången och försökte att inte sova på den sidan och blev livrädd när jag vänt mig i sömnen ;)

Hahaha ja tillslut var jag så slut i vänster sidan att jag va tvungen att ligga på höger, han överlevde uppenbarligen ;)
  • vartjagängår
    Trollfia skrev 2013-08-28 15:48:49 följande:
    Idag fick vi se våran viga krabat :) moderkakan i framvägg vilket förklarar varför jag inte känner jättetydliga rörelser

Grattis! Tog ni reda på kön? :) Imorgon är det äntligen min tur!
  • vartjagängår
    englasmamma86 skrev 2013-08-28 18:38:43 följande:
    jag är nervös,spänd och förväntansfull för imorn ska jag äntligen få gå på RUL 10.15 ..

sen borde väl alla gjort sina RUL? det är jag och en tjej till här i tråden som gör imorn iaf. 

Haha jag har också 10:15!
  • vartjagängår
    angie91 skrev 2013-08-28 20:31:09 följande:
    här e en t som har rul imorrn :D 15.00 ^^ 
    ja tror på ännu en tjej men sambon tror pojk ^^ vi får se ! huvudsaken e att allt ser bra ut :)

& här tror alla som vet om det att det är en tjej men jag tror nog på en pojke till hah eller jag vet inte, så sjukt spänd nu!
  • vartjagängår

Vi ska få en flicka! Bm letade läänge efter könet & tillslut hämtade hon en till som bekräftade det. Blev flyttade till 3/2 men jag kanske får hänga kvar här iallafall? ;)

• vartjagängår
    kallemaja skrev 2013-08-30 08:01:05 följande:
    Grattis till alla RUL!

Ni som har fått reda på kön, litar ni på det? Har läst i många andra trådar om många BM som sett fel och ut kommer nåt annat..

Hur tänker ni?

Med sonen så såg vi själva en pung & snopp så där var det inget snack om saken. Nu letade hon länge & sa att hon trodde det var en flicka men Då min sambo helt plötsligt satt och var bombsäker på att det var en pojke så gick hon och hämta en mer erfaren kollega. Hon sa direkt att det var en flicka så vi litar på det. :) Blir mycket rosa & spets här. Har nästan bara pikéer & skjortor till sonen och de kommer jag göra mig av med. Så om det är någon som är lika galen i ralph lauren som jag så håll utkik på tradera! ;)

Syskonförsök - vi har samma 'problem', gjorde 3d/4d med sonen och känner just inget behov av att göra det denna gång men det känns lite taskigt mot barnet..

Hon kommer för övrigt att få heta Malva. :)
  • vartjagängår

Jag kan också känna mig kissnödig fast jag precis kissat & det inte går att få ut mer. Sen kan jag precis komma ut från toaletten och tänka, glömde jag kissa? Så går jag in igen & kissar. Jättekonstigt men det var samma förra gången så det är väl så det är ha.

• vartjagängår

Kör stenhårt på mina gröna äpplen & bananer jag, gjort sen i början. :)

Fick en tens-apparat mot foglossningen förut. Hjälpte faktiskt så länge jag inte jobbade.. Nu har jag precis sorterat & fotat sonens kläder som ska bort så kan inte resa mig ur soffan ens. 123 plagg i strl 50-68!! Och då har vi ändå sparat en del.. Helt galet vad man kan handla.

Svar på tråden BF januari 2014