BF januari 2014
Har en bugaboo donkey sen tidigare & likaså babyskydd, maxi cosi cabriofix. Det valde vi bara för att det går att klicka på vagnen. :)
Idag har jag handlat på blocket för första gången, var ju en upplevelse det med! Hahah! Två åkpåsar från Simple world i nyskick för 300kr st & en jättefin Skip hop duo double deluxe för 500! Fynd tycker jag!
Kan knappt få tag på min chef genom telefon utan vi kommunicerar alltid via mail/sms & det funkar hur bra som helst. Ingen som tycker att någon gömmer sig bakom mail, det är bara enklast så.
Träffade henne idag & hon är så jävla bäst. Ska ju komma tillbaka från FL på måndag & kommer antagligen bara palla jobba några veckor. Hon säger att jag får jobba exakt så många dagar jag orkar för hon vet att jag måste gå hem för jag har ont, inte för jag är lat. Är chef själv så min position går inte bara att fylla hipp som happ men hon är stencool iallafall & vill bara att jag ska må bra! I looooove my boss!
För övrigt vecka 19 idag! Sån foglossning så jag knappt kan bära min 7 månaders men så kan det va.
Någon som har erfarenhet av akupunktur mot foglossning? Ringde bm idag & ska få prova på det..
hahah jag hatar allt med öron & tassar så JAG kräks! Att det ska vara så svårt att göra mössor & overaller utan dessa öron alltså...