BF januari 2014
Inatt vaknade jag av att det var party i magen. La handen på och för första gången kände man utanpå! Självklart hade sambon somnat på soffan haha
Inatt vaknade jag av att det var party i magen. La handen på och för första gången kände man utanpå! Självklart hade sambon somnat på soffan haha
Så har jag jobbat EN dag & kroppen är slut. Tar mig inte upp ur soffan själv & har två knivar i svanken när jag väl står. Hoppades på att klara två månader, känns tveksamt med två veckor just nu..
Min personaltant skrev min nya månadslön + bonusen från året innan = högre än vad jag skrev på mina papper till fk. De ringde & sa att de kommer gå på de arbetsgivaren skriver.
Ang. kläder så känns det inte som man kan köpa för mkt! Iaf om man får en kräkbebis som vi fick. Hade säkert 10 bodysar i strl 50 & 20 i 56 men fick iaf panikhandla när han var född. Han hade 50 iallafall en månad. & då var han 52 lång & vägde 3590g. :)
Seen vagnar där barn sitter på varann tycker jag känns sjukt taskigt mot den som får sitta där nere, ser inget & får snö & slask på sig. Neee, länge leve vår Donkey!
Eller nappband :)
Kom på en till sak till förstagångsföräldrar! Pyjamasar med dragkedja är 1000 gånger bättre än de med 20 knappar på. Det ska gå fort att byta om, tycker vår son iaf. :)