Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

Vit ska den vara.. Såg ett litet ljus då min pappa ska åka förbi Gävle på fredag & kunde plocka upp den då. Ringde Ikea & de lägger bara undan över dagen! Så jag får hoppas att dessa sju inte tar slut under veckan så får jag lägga undan en på fredag morgon istället. Annars får jag hitta på två andra & sälja den Sundviken vi har.

• vartjagängår
    Josefine02 skrev 2013-09-22 10:56:18 följande:
    Men kan dom inte skicka hem den till er? Kostar väl någon hundralapp extra? Då är den ju er direkt om ni beställer.

Nepp inget gick, man var tvungen att ta sig till varuhuset. Gick inte att betala på nätet/via telefon heller. Förstår inte varför varuhusen inte samarbetar med varandra? Vi skickar varor hej vilt mellan våra butiker & mellan br & toys r us så kunderna ska få de de vill ha. Tråkikea!
  • vartjagängår

Upptäckte nyss att jag gått ner 3kg! V.22 imorgon & hade gått upp 7kg men nu 'bara' 4. Är väl bra kanske? Hah.

Haft mina gp-papper klara länge. Bad min personaltant fylla i & skicka till mig direkt efter rul. Väntar bara på moderskapsintyget den 1 okt så ska jag skicka in till fk. Går väl iof fortare för mig sen då jag får samma sgi som förra gången & får fylla i samma inkomstuppg.

• vartjagängår
    Mymemlan skrev 2013-09-26 10:46:53 följande:
    Har en lite fundering som inte rör bebis i sig, men är en kul och bra grej. En bra kamera! Vad fotar ni med? Hade en nikon systemkamera med sonen och har nu bara en stryk och vattentålig kompaktkamera. Vi funderar på att köpa en kompakt systemkamera så den ändå är smidig men vi får bra bilder på barnen :)

Vi kör också kompakt systemkamera! Väldigt smidigt. En Sony NEX-5 har vi. :)
  • vartjagängår
    Jennifer90 skrev 2013-09-26 16:19:07 följande:
    Är det någon som ska söka gravidpenning? Min BM tycker jag ska söka för att se om jag kan få sluta jobba i v 30.

Skickar in mina på tisdag när jag får moderskapsintyget. Haft papprena från jobbet klara hemma länge.
  • vartjagängår
    Malimari skrev 2013-09-27 08:23:52 följande:
    Varför då, är det inte samma "underlag"?

Jag har olika underlag har jag för mig. Finns en övre gräns på nån utav dem som jag ligger över. Eller var det vid vab kanske? Hmm..
  • vartjagängår

Tycker det är svårt att hitta fina bebiskläder i Sverige. Hatar Kitty, Disney, Mumin etc. Eller ja, mönster överhuvudtaget. Enfärgat på sin höjd lite randigt. Blir mycket lite dyrare kläder från Uk/Usa här!

• vartjagängår

Ikea Västerås har saldofel! Fanns hur många vita Sundvik som helst där idag så en fick följa med hem. Skönt!

Förövrigt v.23 idag & sf-mått på 26cm. Hah. Låg alltid i överkurva med sonen också.

• vartjagängår
    SB2011 skrev 2013-10-02 18:00:33 följande:
    Ja man måste va vän för att de ska fungera! Men vill du inte va vän med mig som du knappt känner så är de ok att ta bort mig efter jag hjälpt dig in i gruppen! Lovar att inte ta illa upp!;)

Jag lägger till dig, tror inte jag ens är sökbar. :)
Svar på tråden BF januari 2014