BF januari 2014
Hur mkt värktabletter äter ni? Har sprängande, bultande huvudvärk varje dag men känns fel att äta alvedon dagligen?
Hur mkt värktabletter äter ni? Har sprängande, bultande huvudvärk varje dag men känns fel att äta alvedon dagligen?
Här har vi så pass långa köer till alla förskolor så barnen får börja när de finns plats typ. Ställde min son i kö när han var tre dagar. Vet fler som gjort så och ändå inte fått plats på två år. Sökt från april, då är han 15månader. "Kommer han in" då så får han gå 15h/v. Kan inte tacka nej till en plats för då vet vi aldrig när vi får en igen.
Vi hade brio gos babyskydd när vi hade goen. Bytte till maxi cosi cabrio fix när vi bytte till donkeyn. Brio var liten & lätt, maxi cosin större & tyngre. Tycker dock den ser bekvämare ut hah.
Många vårdarbetare här. :) Själv är jag butikschef i en leksaksbutik & fick gp förra gången. Sökte dock bara för 30 dagar då, tänkte ta 60 nu. Ska gå hem 1 november redan så vore fint om två av de tre månaderna kunde bli gp istf fp. :)
Var till Ullared i måndags. Alla bebiskläder hade antingen laban eller alfons på sig = skitfult tycker jag. Leksaker fanns det massa av & pottor & åkpåsar om man inte vill ha nå speciellt. Det var skitbilligt. Mycket mamgrejer men inte så jättemycket billigare. Vi köpte maaassa blöjhinksrefiller då de kosta 50kr/st istf 100kr här hemma. & spisbränsle hahah 25kr/litern här går det på 60!