Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

sunnydays skrev 2013-07-16 21:31:22 följande:
    Men tänk va bra de kommer kunna leka med varandra :)

Exakt! Själv har jag 7 resp. 10 år till mina syskon & kan väl inte säga att jag har haft så stor 'nytta' av dem. Sen vill vi bli klara. Få allt kladd & blöjor klart. Istället för att börja om med nästa när den första är klar. Blir säkert tuffa år men det är det väl för alla. :)
  • vartjagängår
    Flikkan skrev 2013-07-17 04:09:46 följande:
    När kan man höra hjärtljuden hos BM?

Med säkerhet?

Ska dit när jag är i vecka 15. 14+0

Vad ska du göra där v.15? Inskrivning så sent?

Här lyssnas det i v24, efter rul.
  • vartjagängår
    Flikkan skrev 2013-07-17 22:10:24 följande:
    Hade inskrivning för 2 veckor sedan.

Fått börja äta järntabletter för att det var extremt lågt.

Så ska tillbaka dit nu för att kolla värdet, men vet att det inte höjts han äta 3 dagar sedan har jag haft förstoppning i 7 dagar och jag vill inte behöva äta laxermedel för att äta tabletterna.

Så jag vet inte vad vi kommer göra nu, måste byta.

Har så ont i magen så jag vill gråta.

Laxermedlet funkar inte som det ska.

Vart ju inte bättre med att jag redan hade problem IOM graviditeten.

Någon som har liknande?

Min svägerska blir dålig i magen av Niferexkapslarna så hon får de i droppform istället. Ska tydligen smaka fan men fungera bättre. :)
  • vartjagängår

En men får nog vänta en stund till. Äntligen 12+0 imorgon!

Tjejnamn har vi klart sedan år tillbaka hah. Killnamn blir nog det namnet som sonen inte fick. Men vi tror det är en tjej. Den blev till 6 dagar innan äl också så det boorde ju.. hah

• vartjagängår
    Josefine02 skrev 2013-07-20 23:23:03 följande:
    Jag och min sambo är inte överens överhuvudtaget om namn till bebis! Plus att det står stilla. Så svårt! Vad har ni för namn som ni tycker om? :)

Har en Philip här hemma. Blir det en lillasyster är det Malva som gäller. Pojke blir nog Collin, Gustav eller Carl.

Gillar Ruben stenhårt men sambon tvärvägrade förra gången. Elin & Flora tycker jag är fint också. :)
  • vartjagängår
    Malimari skrev 2013-07-22 08:40:13 följande:
    Ja jag drömmer alltså att JAG är otrogen och maken är OK med detta, haha. "Bara jag får titta på" skrattar han när jag berättar om mina tokiga drömmar :D

Hahah jag med! Senast inatt sexade jag loss men en annan.. Mycket konstigt va hjärnan håller på med hahah
  • vartjagängår
    popcornplaya skrev 2013-07-22 12:33:07 följande:
    Om sonen får bestämma så ska bebisen heta darth maul (från star wars).

Hahah han lääär ju få bestämma!
  • vartjagängår

Jag tycker det sprattlat länge & är bara v.13 här. Intalar mig själv att det är nå annat för inte kan man väl känna nåt i typ v.11?

Svar på tråden BF januari 2014