BF januari 2014
www.bugaboo.com/learn/bugaboo-donkey/duo
En sån har jag, bästa ever ;)
Ja usch förlossningen ja. Den förra gick ganska fort men edan tog inte & det gjorde så jääääävla ont. Skulle få en ny men då kom krystvärkarna. Denna gång ska jag iallafall få komma in direkt, inte ha värkar en halv natt innan de tar mig på allvar. Men tror jag ska försöka kräva igångsättning, iaf om foglossningen fortsätter.
Jag använder aldrig täcke, bara filt. Även i sängen. :)
Hej v.18, vad roligt att du är här & att du tog med dig sexlusten tillbaka! Hihi
Alltså..
Har försökt med egen barnmat då sonen är allergisk mot mjölk & soja men det går inte att få den lika slät som burkmaten & han äter inget med bitar i så det sket sig.
Använder jag nåt annat än mams antikolikflaskor skriker han i timmar efter han ätit. Så även om jag ville så skulle alla hippa glasflaskor gå bort - för hans skull!
Bara en liten tanke till alla som ska vara så miljö, ekologiska, nyttiga. Det går inte alltid som man tänkt sig!
Använder hemska kemikalieblöjor & hormonrubbande våtservetter varje dag & inte har han fått röd stjärt en endaste gång för det.
Kommer gå hem 1 november. :)
Glöm för guds skull inte bort att INTE sova på höger sida när ni är gravida. Då dör barnet.....