Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

englasmamma86 skrev 2013-09-12 22:13:56 följande:
    förresten är sjukt bebissugen så börja kolla på en unge i minuten =) sänds hela avsnitt på youtube om man vill titta..

jag länkar första avsnittet här : 

Haha kollade på alla förra året när jag väntade sonen. Så jävla gullig invandrarpappan i ett av avsnitten är! :) Senast igår var en av mammorna in & handlade av mig och jag blir lika star strucked varje gång. ;)
  • vartjagängår
    englasmamma86 skrev 2013-09-13 00:09:38 följande:
    Ja jag såg det avsnittet nu ,verkligen gullig kille ..vad roligt att du träffar på dem ibland,antar att du bor i Västerås då ?

Ja så glad & snäll haha. Precis, Västerås, världsmetropolen ;)
  • vartjagängår
    bananiss skrev 2013-09-13 08:29:52 följande:
    Vartjagängår jag bor också i Västerås ju haha ;) kollade också på de där, en kompis/bekant från öppna förskolan var med :) lite roligt :)!

ooh då kanske vi ses på bb ;)
  • vartjagängår
    sunshine93 skrev 2013-09-18 20:18:54 följande:
    Jaa dom på google va liiite väl lääskiga tycker jag med...

Den där kostymen ser faktiskt cool ut .....

Åhh jag läääängtar efter halloween, en av mina favvo högtider

Ja va t.o.m inne en runda på BR leksaker då dom börjat få in halloween dekorationer....självlysande pumpa, spindlar , spöken .....hahha....blev så barnsligt lycklig...

Haha där jobbar jag & har äran att gå utklädd på jobbet en hel vecka! Alla häxklänningar blir för tighta runt magen tycker jag så blir nå självlysande tältdräkt i år. :)
  • vartjagängår
    sunshine93 skrev 2013-09-18 21:46:42 följande:
    Va kuul att jobba i BR...speciellt nu under halloween och att få gå utklädd..

Jaa eller julen är det bästa som finns! Så jävla bitter att jag måste vara hemma i år haha
  • vartjagängår
    sunshine93 skrev 2013-09-18 21:46:42 följande:
    Va kuul att jobba i BR...speciellt nu under halloween och att få gå utklädd..

Jaa eller julen är det bästa som finns! Så jävla bitter att jag måste vara hemma i år haha
  • vartjagängår
    c4trin skrev 2013-09-18 21:14:09 följande:
    Härligt! Ja d e lite svårare att hitta en barnvänlig variant kanske..

Kolla in angry birds-kostymen denna tjejen har, supercool: www.google.com/search&q=pregnant+angry+birds+halloween&rlz=&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Wfs5UvCmJKej4gSWzYH4CA  

Haha cool!
  • vartjagängår
    c4trin skrev 2013-09-21 10:22:50 följande:
    Hur tidigt tvättar ni bebisarnas kläder? Vad använder ni för tvättmedel? Har ni sköljmedel?

Just nu ligger allt i garderoben med lapparna kvar. Tvättar nog allt runt v.32, typ samtidigt som vi bestämmer vad som ska med till bb. Parfymfritt & utan sköljmedel. :)
  • vartjagängår

Uuusch vilken dålig dag! Så ont i fogarna efter 14 dagars konstant jobb så jag kan knappt gå. Drömhuset är till salu men känns som att vi aaaaldrig kommer lyckas spara ihop de där 300tusen till kontantinsatsen. Tillråga på den deppen så har ikea tagit bort spjälsängen vi skulle ha ur sortimentet & det finns inte en enda på blocket i hela sverige.. Livet idag alltså!

• vartjagängår
    Mymemlan skrev 2013-09-21 22:37:13 följande:
    Vilken ville ni ha? Trist :(

Sundvik. Finns ev. i Gävle men kan ju inte åka typ 35 mil för en säng. Har en sån till sonen & då de kommer dela rum så vill vi ha samma..

Ääh, ska sluta gnälla. Finns dem med riktiga problem haha
Svar på tråden BF januari 2014