BF januari 2014
Jag vill inte att den ska komma i december av den enkla anledningen att jag redan har en född 2013 hah. Han kom dock i v.37 så vi får väl se hur det går denna gång. Hoppas gå över någon dag faktiskt!
Jag vill inte att den ska komma i december av den enkla anledningen att jag redan har en född 2013 hah. Han kom dock i v.37 så vi får väl se hur det går denna gång. Hoppas gå över någon dag faktiskt!
Köpte en doppler idag! Sjukt skönt att få höra hjärtat. Är bara 13+1 så har lååångt till rul.
Barnmorskor verkar ju överlag ha lite problem med hur de uttrycker sig. Förra grav så frågade hon på fullaste allvar om jag skulle kunna klara av att vara nykter i nio månader, när jag sa att jag inte ville amma sa hon att de bästa mammorna är de som ammar & hon var övertygad om att min sambo slog mig. Skulle aldrig dricka när jag är gravid, har inte ens gjort det emellan graviditeterna & vart hon fick att jag skulle bli slagen hemma ifrån är fortfarande ett mysterium. Behöver jag säga att jag bytt bm? Haha
Har också foglossning. Känner av det direkt när jag jobbar, eller mest efter. Sätter jag mig i soffan efter jobbet kommer jag inte upp. Började i v.7 nu, förra gången i typ v.20. Är FL & jobbar bara varannan helg och det är meningen att jag ska jobba heltid sep/okt. Får väl se hyr det går.
Ang. sgi så fyllde min arbetsgivare i hur mycket jag skulle ha tjänat (månadslöner + bonus) inte vad jag faktiskt tjänat (man är ju sjuk ibland). Så fk ringde & fråga om det var ok att det gick på vad arbgivaren skrivit, vilket var högre än vad jag skrev.
hahah babyboxen.. I vår var det några tidningar,tre skedar & utgångna rabattkuponger. Sen har både jag & min sambo blivit terroriserade dagligen på telefon i snart ett års tid från diverse företag som fått tag på en därifrån så kan man välja att INTE ta del av andra erbjudanden, GÖR DET! hahah