Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

Någon som vet om tittut i sthlm fortfarande gör 3Dul? Har för mig att nån sa att dom slutat för de inte hade nå bm.. Eller finns det något annat ställe man kan göra det på i sthlm/uppsala-trakten?

• vartjagängår
    kallemaja skrev 2013-08-08 21:19:44 följande:
    Vad tror ni när det gäller sex före eller på ägglossningsdagen = ett visst kön? Har detta stämt för er?

Sex innan ÄL = flicka

Sex under ÄL= pojke

Vad tror ni....

Och hur blir det isf om man har sex varje dag....både innan och under ÄL? ;)

Återkommer efter ul, hade sex 6&7dagar innan äl. Inge mer, borde vara en tjej då ;) Med sonen räknade jag aldrig utan vi körde bara på hah
  • vartjagängår
    SaraKarla skrev 2013-08-09 08:09:26 följande:
    Går in i vecka 20 i övermorgon och har hittills känt några enstaka buffar/sparkar, men fladder verkar inte jag kunna känna?

Ni som är lediga idag, vad ska ni göra? Har själv en ledig dag och blir uttråkad så fort jag vaknar tips på vad man kan hitta på?

Varit ledig sen 1jan. Först GP sen FL. Jag döööör snart hah! 9sep börjar jag äntligen jobba igen dock bara två månader innan det är dags att gå hem igen.. Älskar min son över allt på denna jord men fyfan va trist det är att vara hemma dag ut & dag in. Själv. Idag tänker jag iallafall åka & handla samt prova ny bilstol till sonen, sen kan vi ju hoppas att klockan slår fem & min sambo kommer hem. ;)
  • vartjagängår

Jag är arg på min sambo mest hela tiden jag.. Inget han gör är rätt bara för att han inte kan läsa mina tankar typ. Eller så gråter jag. Hahah så fånigt. Grät & pratade inte med honom på en hel dag för han hade kommenterat sin tjejkompis bild på instagram med 'va fin du är'. Hahahah. Det är hon ju! Tjejen har gått ner över 30kg & blivit hur fit som helst. Gråter till ALLT! Hatar alla dessa reklamer på tv om vanskötta djur & svältande barn. Hittade nån blogg igår som va sorglig & storböla resten av dagen. Hahah, kan ju hoppas detta går över nångång..

• vartjagängår
    annadenise skrev 2013-08-09 17:02:56 följande:
    vilken vecka är du i? skönt att jag har sluppit sånt. Jag är gravid i v.19 och har varken gråtit eller varit arg på någon. Jag känner mig precis som vanligt, förutom att jag är sjukt trött och fortfarande spyr..

tänk så olika det är.,.alla dessa hormoner..-men mitt kanske kommer längre fram..vem vet.

Går in i v.16 imorgon. Jag är väldigt 'hormonig' även i vanliga fall så det är väl därför. Tur jag har lugnaste sambon i världen som låter mig hålla på utan att han tar åt sig. :)
  • vartjagängår
    Josefine02 skrev 2013-08-09 21:12:21 följande:
    Man får gnälla tycker jag. Själv tycker jag att det är ett rent helvete att vara gravid och då har jag inte ens mått illa eller har foglossning, än!
    Eller hur! Hur folk kan tycka att det är såååå underbart har jag aldrig fattat. Värsta som finns typ hahah
  • vartjagängår

Vi har en v50 & hoppas såå att en besafe izi plus går in mitten bak eller på sidan. Babyskyddet sitter idag bakom passagerarsätet. Tänker inte ha nå barn i framsätet på många år. I värst fall får vi byta bil om inte någon stol passar. Jag som älskar min lilla v50, körde min mors v70 idag & det är ju ett hus om man jämför. :/

• vartjagängår

15+0 idag & nu provade jag med dopplern igen & hittade hjärtat nästan direkt. Det jag hittade förut som va så långsamt var min egen puls haha. Känner ett par buffar om dagen sen nån vecka tillbaka. :)

Lååångt ner med dopplern så hitta jag direkt, tack för tipsen. :)

• vartjagängår
    englasmamma86 skrev 2013-08-10 23:17:41 följande:
    vi ska ha en I´coo pii i färgen grape (mörklila antagligen)..ska bara hitta en försäljare som förmedlar den ,svår att få tag på.

Är det den med högtalare? Fritt med ballt!
  • vartjagängår
    Syskonförsök skrev 2013-08-11 01:08:12 följande:
    Varför byter du hellre bil än att ha barnet fram?

Yes. Då jag inte alls litar på att airbagen är 'avstängd' bara genom att vrida på en nyckel. Den sitter fortfarande där och kan likväl utlösas. Att montera bort den helt är för mig inte heller ett alternativ då en vuxen då aldrig kan åka fram.

Alla tycker vi olika, jag är väl extra känslig just när det gäller bilar. :)
Svar på tråden BF januari 2014