BF januari 2014
Någon som vet om tittut i sthlm fortfarande gör 3Dul? Har för mig att nån sa att dom slutat för de inte hade nå bm.. Eller finns det något annat ställe man kan göra det på i sthlm/uppsala-trakten?
Någon som vet om tittut i sthlm fortfarande gör 3Dul? Har för mig att nån sa att dom slutat för de inte hade nå bm.. Eller finns det något annat ställe man kan göra det på i sthlm/uppsala-trakten?
Jag är arg på min sambo mest hela tiden jag.. Inget han gör är rätt bara för att han inte kan läsa mina tankar typ. Eller så gråter jag. Hahah så fånigt. Grät & pratade inte med honom på en hel dag för han hade kommenterat sin tjejkompis bild på instagram med 'va fin du är'. Hahahah. Det är hon ju! Tjejen har gått ner över 30kg & blivit hur fit som helst. Gråter till ALLT! Hatar alla dessa reklamer på tv om vanskötta djur & svältande barn. Hittade nån blogg igår som va sorglig & storböla resten av dagen. Hahah, kan ju hoppas detta går över nångång..
Vi har en v50 & hoppas såå att en besafe izi plus går in mitten bak eller på sidan. Babyskyddet sitter idag bakom passagerarsätet. Tänker inte ha nå barn i framsätet på många år. I värst fall får vi byta bil om inte någon stol passar. Jag som älskar min lilla v50, körde min mors v70 idag & det är ju ett hus om man jämför. :/
15+0 idag & nu provade jag med dopplern igen & hittade hjärtat nästan direkt. Det jag hittade förut som va så långsamt var min egen puls haha. Känner ett par buffar om dagen sen nån vecka tillbaka. :)
Lååångt ner med dopplern så hitta jag direkt, tack för tipsen. :)