BF januari 2014
Tack :D
Tack :D
Är skillnaden på gratisförsäkringen och de "riktiga" att man täcker upp för om barnet har något problem eller sjukdom redan från födseln? Till sonen hade jag trygg hansas gratis gravidförsäkring som gällde tills barnet var 6 månader. Efter det tecknade jag en ordentlig sjuk och olycksfallsförsäkring för honom som har varit bra. Men hade han tex haft ett hjärtfel eller liknande från start så hade det säkert inte blivit speciellt bra!?
Ultraljudet idag visade en liten bebis med tickande hjärta iaf! Är så glad och lättad! Nu kan jag slappna av lite mer fram tills kub iaf :D
. Men jag vet att jag tecknad separat på dottern och även den var gratis i 6 månader.Jag har nog tänkt att köpa just en fleece-overall och ha åkpåse i vagnen. Det blir ju väldigt varmt i vagnen om man har en bra åkpåse. En varmare overall känns egentligen bara aktuellt om man vill ha bebben uppe i bärsele istället för i vagnen. Jag har fått både overaller och åkpåse av vänner. Min son född mitt i högsommaren så finns inte så mycket passande kläder. Blir till att köpa mycket nytt :) Längtar tills att börja handa. Finns ju inget roligare än babykläder :P