Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

BF januari 2014

vartjagängår skrev 2013-07-11 18:52:57 följande:
    Vart? Jag köpte på babyhuys.

Nu har de tyvärr precis slutat med sin sommarrea med 10% på alla bugaboo tillbehör men jag har en kod för frifrakt samt en för 10% på allt om någon vill ha. :)

Jag köpte, i februari, en mono all black, en extra sufflett, mugghållare, maxi cosi cabriofix + familyfixbas för under 12000kr. & nu går syskonsitsen på ca 1600 istf 3000 i Sverige.. Mkt brå tycker jag!

& vagnadapter till bilstolen också! ;)
  • vartjagängår
    30maj skrev 2013-07-11 19:22:18 följande:
    Vartjagängår- wow de va billigt!! Ja kollade

Babyplus!! Men de va ju billigare på den sidan! Ja tar gärna koderna:D tjoho!!! Hur är de med returer och om nåt går sönder på den sidan:)?

Blogdiscount (var en tjej här på fl som gav ut den i donkeytråden) så har du 10%. Den för fri frakt funkade visst bara en gång..

Jag har bara läst gott om dem men själv har jag aldrig haft några problem så kan inte svara på det. Svarade snabbt som attan när jag skrev att jag ville ha rabatt iaf :)
  • vartjagängår
    c4trin skrev 2013-07-11 20:16:15 följande:
    Vartjagängår: Tja får kanske tänka om igen då. Vill ju ha en som e bra på alla vis! Bor dessutom på grusväg och har läst att go har bra terränghjul att köpa till... Hum får kolla vidare på detta, tack så mycket!

Vi hade terränghjul hah.. Men det jag störde mig på är att det inte är lufthjul utan solida. Tungt & guppigt.
  • vartjagängår
    30maj skrev 2013-07-12 10:27:35 följande:
    Vartjagängår tack!:) ja mejlade för ett prisförslag hos dom också:) får se vad ja får för svar:)

Fint! Fick en kod för 15% rabatt nu, funkar nog också bara en gång dock. Men det är ju bara att vara dryg så får man massa rabatt :)
  • vartjagängår
    Burberry skrev 2013-07-13 07:11:06 följande:
    Ojdå, jag har börjat få bristningar på magen, och redan i vecka 13.. Suck, jag som trodde jag inte hade genetiska anlag att få dem när jag aldrig fick dem förra gången trots rejält stor tvillingmage.. Men då smorde jag ju in magen med Kakao body butter från BodyShop. Och den finns visst inte mer?

Så vad rekommenderas det numera att använda? Helst något som inte måste beställas på nätet, behöver det snabbt. Eller är det redan försent att hindra nya? Använt olika billiga bodybutters hittills.

Jag smorde med veledas havandeskapsolja förra gången. Fick min enda bristning dagen EFTER förlossningen. Lagom nöjd hah.
  • vartjagängår
    Mymemlan skrev 2013-07-14 23:29:19 följande:
    Jag blir knäpp. Är tokkänslig nu som gravid. Filmer etc får mig att gråtaoch saknar sonen så jag bara vill gråta när han är hos sin pappa. Och när han är hos mig och jag pussar och kramar han så vill jag bara gråta för jag älskar han så mkt.. Snacka om gråtkärring.. Hur blir man av med detta?!

Jo du! Gråter jämt! Gå inte & se Kålmordens delfinshow... Storböla till till markooliolåtar känns sådär, hah!
  • vartjagängår

Jag berättade för min chef i typ v.8, bara för att det 'förstör' rätt mkt i planeringen. Har dock bara berättat för henne, inte ens för mamma hahah. Är i v.11+3.

• vartjagängår
    SaraKarla skrev 2013-07-16 21:04:47 följande:
    Oj varför inte för din mamma?

Vi kommer ha cirkus 12 månader mellan våra barn. Denna är beräknad dagen efter vår sons ettårsdag. Vet att det kommer bli väldigt mycket kommentarer om det och hur vi ska orka & bla bla. Trots att 2an är planerad. Har inte orkat bara, även fast det egentligen inte spelar så stor roll vad de tycker. :)
Svar på tråden BF januari 2014