BF januari 2014
Jag har planerat att jobba till mitten på december, sen tar jag 16 arbetsdagars semester o sen mammsledighet. Får många lediga dagar extra med tanke på de röda dagarna ju! :D
Jag har planerat att jobba till mitten på december, sen tar jag 16 arbetsdagars semester o sen mammsledighet. Får många lediga dagar extra med tanke på de röda dagarna ju! :D
Oj, va borta 2 dygn o över 100 inlägg när jag kommer tillbaka. Har läst en del iaf =)
Hade inte läst de med höger sida, vet inte vad de skulle spela för roll men de e iaf enda sidan jag kan somna på o BM hade nog sagt nåt om de vore nån fara! Ska inte nojja för de :P
Hämtade hem babybox från Apoteksgruppen o Kronans Droghandel. Alltid trevligt med lite gratissaker :D
Någon annan som har problem att tömma blåsan? Det känns annorlunda och jag får nästan "ta i", hoppas på att de e normalt o handlar om växande mage o tryck från livmodern ;)
Skönt att man inte e ensam! Då behöver jag inte fundera mer på de :D
Crawings har jag inte haft.. Lite sugen på salta hotweels men de e inte mer än att de vore gott... Men de kommer kanske ;)
Åt MYCKET kiwi förra veckan, men nu e den slut tyvärr. Men gott va de! Ska nog köpa nya igen !!