• c4trin

BF januari 2014

Vi har också bokat ett brio go babyskydd, för det passar i vagnen och är lätt o smidig. Dessutom e det fint tycker vi :D

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • c4trin
    bananiss skrev 2013-08-18 18:25:52 följande:
    Har brio go ett eget babyskydd eller menar ni brio primo? :)

Vi har en brio primo för att vi inte orkar krångla med fempunktsbälte (det är ändå lika säkert med trepunkts) plus att det väger så himla lite :)
    Ang vagn så ska vi ha en emmaljunga supernitro med vit liggdel. Det är ju mysigast med liggkorg men kanske smartast med lift om stora ska kunna vila/sitta i vagnen en stund..

Brio Go heter det skyddet, de e ett 3-punktsbälte =)
  • c4trin

RUL imorgon, såå spännande! Sov dåligt inatt o de lär bli värre natten till imorgon ;) Hoppas allt e bra så jag kan slappna av igen!! Lycka till alla som har idag :D

• c4trin

Kanske en lite korkad fråga men hur känns sammandragningar? Jag har inte haft några som jag kan säga e sammandragningar men jag kanske har fel bild av hur de verkligen känns!

• c4trin

RUL o vi fick se en frisk o sprallig liten bebis ♥♥♥♥ Flyttades tillbaka till den 22:a igen, vilket inte e så långt från originaldatum som var den 19:e. Böivit flyttad fram o tillbaka men nu känns de som ett datum som man kan lita mer på! Roligt att se bebis spralla runt, trots att BM ibland hade lite svårt att se o mäta! Vi fick med en BM under utbildning så det var lite längre tid o väldigt informativt! E så glad nu!!! Vår lilla älskling e perfekt o mår toppen! ♥

• c4trin
    SB2011 skrev 2013-08-20 16:58:28 följande:
    Tyvärr är de nåt jag redan försökt men när hon vägrar se vad de är hon gör eller erkänna de så går det inte att reda ut! De e som att prata med en vägg! Har försökt i många år men de går inte! De e mycket lögner och psykisk misshandel hon håller på med och jag orkar inte mer! De har på gått så länge jag minns! Vill inte gå in på detaljer så här på öppet på nätet men de e inga små saker! Hade hon erkänt och stått för att hon gjort fel och iaf försökt ändra sig så hade jag kanske kunnat men inte när de e så här!
    Men jag förstår hur du menar!

Ibland e de bästa att inte ha kontakt med personer som gör att man mår dåligt, man måste överväga om det är värt det! Tyvärr e livet inte alltid rättvist eller lätt, trots att man önskar de :( Har själv ingen kontakt med mina föräldrar och ibland e de den enda lösningen för att faktiskt själv kunna må bra! Hoppas de löser sig för din del, håller tummarna för att du snart ska kunna må bra igen trots allt! Vill du prata med någon i liknande sitts så skicka PM
  • c4trin
    SB2011 skrev 2013-08-20 18:48:24 följande:
    Tack hör av mig en dag då jag inte e helt slut! Skulle va skönt att prata med någon som är o samma sits!

Anytime
  • c4trin

Många från vården. Själv utbildade jag mig vidare från uska till medicinsk sekreterare så jag e borta från golvet o har ett lugnt jobb utan någon fysisk ansträngning, vilket e extra skönt nu =D Kan mest bara sitta i stolen hela dagen om jag e trött eller har extra foglossning någon dag! Har semester nu så de kan ju inte bli bättre :D

• c4trin
    Josefine02 skrev 2013-08-21 03:09:42 följande:
    Fler som drömmer nå jävulskt? Jag har jätte konstiga drömmar varje natt. Jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Lyssnar även på minsta lilla ljud om det är någon i huset. Så fort det knakar så tror jag att det är någon. Rör mig inte ur fläcken då. Haha!! Usch.. Så här är det varje natt!! Vet inte när jag sov en hel natt sist!

Jag drömmer också, massa konstiga saker! Gissar att hormonerna spelar stor roll i de. Igår satt jag o min gravida kompis o pratade om just graviddrömmar, konstiga o ganska hämska saker verkar som både hon och jag kör på :P

Vaknar också, speciellt nu när jag vat nervös inför RUL. Men annars e de minst 2 toalettbesök per natt o vakna lite då o då, brukar dock kunna somna om som tur e... Finns det inget som gör dig extra trött som du kan göra när du vaknar? Spela nåt spel, korsord, slötitta på TV eller nåt?   
  • c4trin

-Jag drömde att jag skulle mata bebis o han var en väldigt stor variant av min skäggagam (ödla). I drömmen var det inte konstigt heller, mest bara jobbigt att han bet sönder alla nappar till flaskan :P

Svar på tråden BF januari 2014