BF januari 2014
Vi har också bokat ett brio go babyskydd, för det passar i vagnen och är lätt o smidig. Dessutom e det fint tycker vi :D
Vi har också bokat ett brio go babyskydd, för det passar i vagnen och är lätt o smidig. Dessutom e det fint tycker vi :D
RUL imorgon, såå spännande! Sov dåligt inatt o de lär bli värre natten till imorgon ;) Hoppas allt e bra så jag kan slappna av igen!! Lycka till alla som har idag :D
Kanske en lite korkad fråga men hur känns sammandragningar? Jag har inte haft några som jag kan säga e sammandragningar men jag kanske har fel bild av hur de verkligen känns!
RUL o vi fick se en frisk o sprallig liten bebis ♥♥♥♥ Flyttades tillbaka till den 22:a igen, vilket inte e så långt från originaldatum som var den 19:e. Böivit flyttad fram o tillbaka men nu känns de som ett datum som man kan lita mer på! Roligt att se bebis spralla runt, trots att BM ibland hade lite svårt att se o mäta! Vi fick med en BM under utbildning så det var lite längre tid o väldigt informativt!
E så glad nu!!! Vår lilla älskling e perfekt o mår toppen! ♥
Många från vården. Själv utbildade jag mig vidare från uska till medicinsk sekreterare så jag e borta från golvet o har ett lugnt jobb utan någon fysisk ansträngning, vilket e extra skönt nu =D Kan mest bara sitta i stolen hela dagen om jag e trött eller har extra foglossning någon dag! Har semester nu så de kan ju inte bli bättre :D
-Jag drömde att jag skulle mata bebis o han var en väldigt stor variant av min skäggagam (ödla). I drömmen var det inte konstigt heller, mest bara jobbigt att han bet sönder alla nappar till flaskan :P