• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Chaplin89

Jag har haft jätteont i tjejmagen och det höll på i flera timmar. Som kramper! Allt har iallafall gått bra och vet inte alls vad det kunde bero på!?

Idag var familjen ute på en promenad på ca 4 km, när jag kom hem hade jag ont i ljumskarna och upp i livmoder, gick över efter en stund! Kanske ligamenten??

• fluu

Gud,vilken bitch jag var mot sambon idag. Han hade varit iväg hela dagen och jag hade varit hemma,illamående och inte ätit något och tagit hand om dottern. Lägger mig och sover direkt när han kommer hem.
    När jag vaknar är jag arg som ett bi och mitt blodsocker står på minus. Han föreslår tusen maträtter vi har hemma som jag kan äta,men nej,jag SKA ha sojakorv med bröd.
    Han vill helst inte åka ut och handla det igen så jag blir skitsur och vrålar att han vill att jag och bebisen ska svälta ihjäl... han åkte ut och handlade... Oskyldig
    Bara 31 veckor kvar Skrattande

När jag proppat i mig maten var jag mycket gladare,men ännu mer illamående.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Barndrömmar

Hej! Jag är i vecka 9 nu. Det är mitt första barn. Jag kan inte tro det är sant. Jag är hård i magen, slö som en strandad val och har fått små synliga kärl på låren. Just nu försöker jag få byta min etta mot en större lägenhet. Hittills har det inte gått så bra... Men det blir bra tillslut. Bara lite frustrerande att bostadsmarknaden i Stockholm är så hård. Jag behöver bättre självförtroende. Tar tacksamt emot råd på området! Jag får lätt prestationsångest.

• fluu
    Fjällan skrev 2013-05-26 22:58:46 följande:
    Men fluu haha :)
    Dessa karlar lär nog få stå ut med ett och annat ;)
    Haha,ja !
    Jag är ganska moody i vandliga fall med så sambon är ganska bra på att hantera utbrott,men den här graviditeten verkar vara något alldeles speciellt ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • puchelina88

Godmorgon tjejer! I dag går ja in i vecka 8! Hur mår ni andra? Kram på er

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Siran

Någon som vet om lergigan funkar mot illamående? Börjar bli riktigt jobbigt!!

Svar på tråden BF januari 2014